Hyundai Ioniq 5 teszt

Fotó: Ruschel Zoltán
1/32
Igazi egyéniség, semmihez sem hasonlít. Szögletes, egyszerre modern és retró formavilágára mindenki felfigyelFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
2/32
Három méter a tengelytáv, ami óriási. A kimagasló gördülési komfortot a dögös, szériában is 19 colos felnik sem rontják elFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
3/32
Széles és magas, de az arányai nem SUV-osakFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
4/32
Szinte semmit sem változott a tanulmányautóhoz képestFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
5/32
Viszont a nagy fordulókör és méretek szűk helyeken okozhatnak némi fejtörést, persze a kamerák és a radarok sokat segítenekFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
6/32
A képekről egy kompakt autónak tűnhet, de sokkal nagyobb egy Golfnál, hosszban és szélességben még a Tucsont is meghaladjaFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
7/32
Három méteres tengelytávja és a gördeszka platorm rendkívül tágas utasteret eredményez, viszont a fordulékonysága nem a legjobbFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
8/32
A csendessége miatt nem árt odafigyelni a sebességre, mert városban nagyon könnyen gyorshajtókká válhatunk, de autópályán sem válik zajossáFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
9/32
Ez a rész kinyílik, ha hűtőlevegőre van szüksége az autónakFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
10/32
Sajnos a LED fényszórónak nincs olyan jó fénye, mint ahogy kinéznekFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
11/32
Bárhonnan nézzük, mindenhol találunk egy-egy vagány részletet. Nekem például az egyik kedvencem a kerékjárati ívek „cakkozása”, ami a csúcsmodellnél még jobban kijön, mert ott fényezve van a borításFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
12/32
A pixel motívum meghatározó elem az autón, a ledes lámpák elöl-hátul ilyen dizájnt kaptakFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
13/32
Természetesen a kilincsek süllyesztettek, sajnos az alapmodellnél nem ugranak ki maguktól a helyükről, így nem olyan kényelmes használni őketFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
14/32
Akár a távirányítóról is nyitható-zárható a töltőfedél. A szabványos CCS csatlakozón akár 220 kW-tal is tölthető az akkumulátortFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
15/32
Akár egy harmadik ülés is befért volna előre. Sokat tud és elég jól kezelhető a fedélzeti multimédiás szoftverFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
16/32
Elképesztő a térérzetFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
17/32
Rengeteg a tárolóhely, a kesztyűtartó kihúzható fiókFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
18/32
Elöl is van csomagtér, itt bőven elférnek a töltőkábelek és a kötelező tartozékok, meg a defektjavítóFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
19/32
Hátra is jutott légbeömlő nyílásFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
20/32
A hátsó ülések síkba dönthetőkFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
21/32
Kicsit lapos, de az 527 literes csomagtér sok csomagot elnyel. Kár, hogy a roló rossz úton zörög és elég olcsó kialakításúFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
22/32
Az alapmodellben csak hátsó kamera van, viszont a képe ennek is jóFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
23/32
A klíma önállóan is vezérelhető, az érintőgombok ellenére egész jólFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
24/32
Minden szükséges információt közöl a digitális műszerfal, viszont a kijelzésen variálni nem igazán lehetFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
25/32
Ezen keresztül lehet telefont tükrözniFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
26/32
Nagyon és kényelmesek, de minimális oldaltartást adnak az első ülésekFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
27/32
Tág határok között állítható a hátsó ülés, akár aludhatunk is benne. Rendkívül nagy a lábtér és itt is jól kilátni a nagy ablakokonFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
28/32
Az ülések közötti konzolban is jut hely bárminekFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
29/32
Fotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
30/32
Hátra is jutott USBFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
31/32
Az ajtózsebek viszont csak átlagos méretűekFotó: Ruschel Zoltán
Fotó: Ruschel Zoltán
32/32
A menetirány-választó kar a kormány mögöttFotó: Ruschel Zoltán