Dnyeper K-750 (1963) veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/21
1970-ig gyártották a KMZ K-750-est, és sok készült belőle, évente 45-50 ezer darabForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/21
A csónakon és a motoron is van világítás, féklámpával. A korábbi kiadásoknál, a kerékcserét segítendő nyitható volt a sárvédő alsó harmadaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/21
Hosszabb úton is kényelmes a nyereg, saját rugózássalForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/21
Ebben a rekeszben van a szerszámok helye a tankbanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/21
A bal markolat mellett látható az előgyújtás állítókarja és a kürtgombForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/21
A piros lámpa a töltésé, a zöld az üresé, jobbra egy biztosíték-helyForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/21
Továbbfejlesztett változat: a korábbiaknál a karok még a kormány végéből nőttek ki, és a markolat is hordóforma voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/21
Alumínium kerékagyait az M-72N-től örökölte, a rugóút hosszú, fékezéskor bólint a motorForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/21
Lengővillát építettek be, így a régi bakteleszkópokhoz képest jelentősen javult a menetkomfort. Ez a félig nyitott burkolatú rugóstag, léteztek zártak és teljesen nyitottak isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/21
Sokkal több oldalkocsis példány készült, mint szóló, utóbbi hosszabb áttételekkel futottForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/21
Rövid a kormány, nem könnyű terelgetni vele a nehéz gépet, a korábbi kiadásokon vékonyabbak voltak a karokForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/21
Három ponton kapaszkodik össze a fogat és a motor, jól látható az oldalkocsi-hajtásForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/21
Gumibakok, lengőkaros rugózás, hidraulikus csillapítással: rossz úton is kényelmes az utazásForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/21
Nincs túl sok hely az oldalkocsiban, a pótkerék alatt csomagtároló vanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/21
Íme, az oldalkocsi-hajtás és a differenciálmű házaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/21
Ez már a jobb hűtéshez és nagyobb kompresszióhoz készült új hengerfej, a porlasztók csehszlovák Jikov K-302-esekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/21
Az épségben megmaradt bakelit légszűrő-tető nagy kincs, a fogyasztás 6,0 l/100 km körüliForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/21
Bordázott az olajteknő, ez javít a hűtésenForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/21
Ezzel a karral kapcsolható a hátramenet, mellette a kardán Hardy-tárcsájaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
20/21
Ez a rövidebb, halfarkú kipufogó, de hosszabb, szivarvégűekkel is szereltékForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
21/21
Darabos, elnagyolt gép (ez a hegesztéseken is látszik), de a célnak jól megfelelt. A nagy tankkal a hatótáv is tisztességesForrás: Retro Mobil