Többet rá sem fog nézni a modern Porschékra, ha meglátja ezt a Turbót

Forrás: Singer Vehicle Design
1/17
Kinézetében az 1975-ben bemutatott, 930-as kódnevű első 911 Turbóra emlékeztet a Porsche 911 Reimagined by Singer Turbo Study, de műszakilag – a korábbi három szívómoros Singer modellhez hasonlóan – a 1989-ben bemutatott 964-es 911-esre épülForrás: Singer Vehicle Design
Forrás: Singer Vehicle Design
2/17
A Singer szerint már 70 rendelést kaptak a Turbóra, pedig nem lesz olcsó, az árát 1 millió dollárra becsülikForrás: Singer Vehicle Design
Forrás: Singer Vehicle Design
3/17
A teljes egészében szénszálas karosszériát a Wolf Blue fantázianevű színre fényezték, az ajtókon kívül minden külső elem egyedi tervezésű. Ennek az autónak a láttán vélhetően még Zuffenhausenben is elismerően csettintenek a Porsche mérnökeiForrás: Singer Vehicle Design
Forrás: Singer Vehicle Design
4/17
Bár első látásra olyan az autó, mint az 1975-ös Turbo, több apró eltérést is fel lehet fedezni. Egyedi a ködlámpát is magába foglaló első lökhárító, és a tükröket is áramvonalasabbra szabtákForrás: Singer Vehicle Design
Forrás: Singer Vehicle Design
5/17
Felárért sportkupufogó is kérhető, ami még karakteresebb hangú, és kevésbé fojtja le a motortForrás: Singer Vehicle Design
Forrás: Singer Vehicle Design
6/17
A látványos Fuchs felnik mögött modern karbon-kerámia féktárcsák lapulnak, amelyek könnyedén lassítják a pillekönnyű Singer PorschétForrás: Singer Vehicle Design
Forrás: Singer Vehicle Design
7/17
Hatfokozatú kézi váltó az egyetlen opció, automatát nem kínálnak egyelőre. A nagyközönség először a júniusban, Goodwoodban megrendezett Festival of Speeden láthatja mozgásban az autótForrás: Singer Vehicle Design
Forrás: Singer Vehicle Design
8/17
Bár eredetinek tűnik, teljesen új a hátsó lámpákat magába foglaló hátsó fénycsík és a hatalmas hátsó szárny is, amely a 930 Turbo védjegye voltForrás: Singer Vehicle Design
Forrás: Singer Vehicle Design
9/17
Az eredeti 930-assal ellentétben lehetőség van négykerék-meghajtással megrendelni a kocsit, ami a nagy nyomaték miatt megkönnyíti a vezetést átlagos képességű sofőrök számára. Különösen csúszós úton, mivel ESP helyett csak ABS járForrás: Singer Vehicle Design
Forrás: Singer Vehicle Design
10/17
Gyárinak tűnik, de valójában a Singer tervezte a bálnafaroknak csúfolt hátsó szárnyatForrás: Singer Vehicle Design
Forrás: Singer Vehicle Design
11/17
A széles hátsó sárvédőkön lévő kőfelverődés ellen védő betéteket légbeömlő nyílásokra cserélték, amelyek a két töltőlevegő-hűtőnek szállítanak friss levegőtForrás: Singer Vehicle Design
Forrás: Singer Vehicle Design
12/17
Bár a formák nem változtak, a belső tér sokkal igényesebb kivitelezésű, mint az eredeti Porschén, a homokszinű bőrkárpitozást szépen egészítik ki a fekete fabetétekForrás: Singer Vehicle Design
Forrás: Singer Vehicle Design
13/17
Klasszikus, analóg Porsche műszerek öt kerek órábanForrás: Singer Vehicle Design
Forrás: Singer Vehicle Design
14/17
Nagyteljesítményű audiorendszerrel, szervokormánnyal, új pedálokkal, légkondicionálóval, tempomattal, áttervezett sportkormánnyal és vezeték nélküli telefontöltővel is ellátták az autótForrás: Singer Vehicle Design
Forrás: Singer Vehicle Design
15/17
A kárpitozás színében egyedi Singer bőröndszett is jár a kocsihoz, a hátsó üléstámlák lehajthatókForrás: Singer Vehicle Design
Forrás: Singer Vehicle Design
16/17
Hátul, a motorháztető alatt egy vadonatúj, 3,8 literes, ikerturbós motor teljesít szolgálatot, amely a legendás Mezger-motorgeneráción alapul, de a mai, 992-es Turbo feltöltőit használjaForrás: Singer Vehicle Design
Forrás: Singer Vehicle Design
17/17
Alaphelyzetben 450 lóerő a teljesítmény, de a vevők kívánságára feljebb is tudják csavarni az erőforrástForrás: Singer Vehicle Design