Kevés, mindössze 2606 darab készült belőle, mind jobbkormányosként, és sok ment AusztráliábaForrás: Retro Mobil
2/20
Furcsa a fehér lámpa, amiben tolatófény (!) is van, a helyzetjelző és féklámpa piros izzóval világít benneForrás: Retro Mobil
3/20
Valódi fából készült és hamisítatlan angol a műszerfalForrás: Retro Mobil
4/20
Smiths főműszereket építettek be, de ugyanolyan kitűnő minőségű a középső Simms töltésmérő isForrás: Retro Mobil
5/20
A fent jobbra lévő fekete gombbal indul, meglepő, hogy angol létére minden kapcsoló egy csoportban ülForrás: Retro Mobil
6/20
Kifejezetten tágas a kesztyűtartóForrás: Retro Mobil
7/20
Sok hely van a pedálok közt, csak a gázpedál függesztett, többi a padlóból nő kiForrás: Retro Mobil
8/20
A tető félig nyitott, „Coupe de Ville”, vagy más megközeleítésben landaulet állása különbözteti meg a kor többi kabriójától. Idáig még könnyű nyitni és zárni a vásznatForrás: Retro Mobil
9/20
Gyárilag karos indexes volt, az angol tulaj modernizálta, hogy közlekedhessen vele. Szép a Lucas kiegészítő fényszóróForrás: Retro Mobil
10/20
Hátrafelé nyíló, vagyis „öngyilkos” ajtók egyszerű bőrborítással és fa könyöklővelForrás: Retro Mobil
11/20
Két utasnak komfortos az ülés, de szükség szerint hárman is elférnekForrás: Retro Mobil
12/20
Egészen jól kibírta az eredeti bőrkárpit a 70 évet, hosszában elöl-hátul kielégítő a lábtérForrás: Retro Mobil
13/20
Olyan, mint egy régi automata karja, de itt csak a fokozatokat lehet előválasztani, utána mindig kell kuplungolni. Ekkoriban még nem volt elterjedt a parkolóállás (P)Forrás: Retro Mobil
14/20
Vegyes szerkezetű, és nem önhordó: a felépítmény X-vázra szerelt, fakeretre rögzített alu- illetve acélelemekből áll összeForrás: Retro Mobil
15/20
Büszkén nyújtózkodik a kocsi orrán Szfinx, a gyár emblémájaForrás: Retro Mobil
16/20
Ennél az újabbik, már 2,3 literes motornál a sűrítést 6,5:1-re csökkentették, és az adóköteles lóerők után a 18HP-nek nevezték elForrás: Retro Mobil
17/20
Elöl robusztus, a hosszanti torziós rugóhoz rögzített keresztlengőkarokon függeszkednek a kerekekForrás: Retro Mobil
18/20
Girling gyártmányú a fékrendszere, hátul hatalmas, egy méternél is hosszabb laprugók feszülnekForrás: Retro Mobil
19/20
Lent pótkerék tölti ki, felül pedig szűk az emeletes csomagtér, jobbra a két tetőrögzítő vas láthatóForrás: Retro Mobil
20/20
Érdekes, hogy míg a hasonló küllemű Lancaster limuzin kasztniját a Mulliner gyártotta, addig a kabrió Hurricane házon belül készült. Kiálló sárvédői alatt lemezfelnik forognakForrás: Retro Mobil