Yamaha RD250 (1977) veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/19
Ez a nyolcadliteres az RD család belépője, míg a 400-as csúcsmodell 44 lóerőt tudottForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/19
A hosszú és széles ülés az utasnak is kényelmes, a frissítés után faridomot alakítottak kiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/19
Kezdettől fogva alapáron jártak irányjelzők az RD250-esekhez, a saját tömeg másfél mázsaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/19
Míg az előd YDS7-nek még különálló krómozott műszerei voltak, az RD-nek már integráltak, és a konzol formája is sokat változott az évek soránForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/19
Középen az index, az olajszint és az üres visszajelző lámpája, a fordulatszámmérő 8500-nál fordul pirosbaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/19
Kellemes tapintásúak az új markolatokForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/19
A jobb szektoron a világítás kapcsolója és a leállítóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/19
Ülése alatt, a bal dekniben lakik az olajtartály, nem kell keveréssel bajlódni. A kenés nem csak a fordulatszámtól, hanem a gázmarkolat állásától is függForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/19
Ha felhajtjuk a nyerget, elérhető az akkumulátor és az olajtartály beöntőjeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/19
Sehol sincs helye a szerszámoknak, a jobb oldali tárolóban az elektronika lakik. Alatta a hátsó fék hengere látszikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/19
Bár a korai, lekerekített tankosok látványosabbak, a megjelenés így is karakteres. Az öntött kerekek a 70-es évek végén nagyon modern dolognak számítottakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/19
Felár nélkül adták a visszapillantókat, a sárvédő a látszat ellenére fém, és nem műanyagForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/19
Jobb oldalról, klasszikus berúgóval lehet indítani, a Yamaha felirat előtt van az olajpumpaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/19
Kezdettől fogva ilyen szögletesek a hengerfejek, de 1976-ig ezüstszínűek voltakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/19
Két Mikuni porlasztóval 5,9 litert fogyaszt 100 km-en. Ez a kép a P20/P21 párosról sokaknak ismerős lehetForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/19
Központi és oldaltámasza is van, a motor gumibakokon kapcsolódik a vázhozForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/19
18 colos kerekeken fut, a hátsó rugóút 95 mmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/19
A tárcsaátmérő elöl-hátul 267 mm, a villa rugóútja 135 mmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/19
150 mm a hasmagassága, korabeli besorolása szerint sport-túragép. Erősebb, mint a vele egykorú TrabantokForrás: Retro Mobil