BMW iX xDrive50 teszt galéria

Forrás: Ruschel Zoltán
1/37
Hátul is kormányzottak a kerekek, ennek köszönhetően városban sokkal kisebbnek érezni az autót a valódi méreténél és parkolni is könnyebbForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
2/37
Hangúlyosan vízszintes tagolású a faraForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
3/37
Jól látszik, hogy mennyivel hosszabb és laposabb egy X5-nél. Hatalmas a tengelytáv is, de az X7 még ennél is nagyobb autóForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
4/37
Szinte művésziek az óriási, 22 colos felnik, amelyekre elöl-hátul 275 mm széles gumikat szereltekForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
5/37
Különleges a kilincsek kialakítása, mivel süllyesztettek, de a nyílásban egy elektromos kapcsolót megnyomva nyitja az ajtótForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
6/37
Az ajtón csak az alsó tárolórekesz műanyag, a kristálygombos ülésállító kicsit már túlzás, az összhatás letisztult és gusztusosForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
7/37
Mindegyik ajtónál jól megfigyelhető a karosszériaváz egy részét alkotó szénszálas karbon borítás. Bár ez szuperkönnyű anyag, az iX így is 2,6 tonnát nyomForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
8/37
Klubszoba hangulata van a beltérnek, az üléseket és az utastér nagy részét beborító, illatos nappabőr felára 1,2 millió forintForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
9/37
Kanapéra hasonlít a hátsó ülés és a kényelme is azt idézi fel. Teljesen sík a padló, bőséges a láb- és fejtér, igényesen elrejtették az Isofix-csatlakozásokatForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
10/37
Négyzónás, hátul is oldalanként szabályozható a klíma. Van ülésfűtés, a levegő pedig az ülések alól és a B-oszlopból is érkezikForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
11/37
Mindkét első ülés hátán 2-2 USB-C töltési lehetőség és egy adapterekhez való rögzítőnyílás található. Az integrált fejtámla előrefelé korlátozza a kilátástForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
12/37
Elektrokromatikus sötétítésre képes az óriási, fix üvegtető. Mivel nincs árnyékoló, így a fejteret egy centivel sem csökkentiForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
13/37
Sokan megmosolyogják az óriási álvesék miatt, de összességében a BMW iX megjelenése messze átlagon felüli, különösen ilyen gyönyörű színbenForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
14/37
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
15/37
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
16/37
Laposabb orral akár sportautónak is nézhetnénk a keret nélküli ablakokkal. Sajnos hátul elég nagy részen kint marad az üveg, de a szélzajt szinte teljesen kizárták az utastérbőlForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
17/37
Ezt már tényleg nehéz műszerfalnak hívni. Minimalista a stílus, kevés, de legalább valódi fizikai gombbal fűszerezveForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
18/37
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
19/37
A műszerfal alsó része is kárpitozott, ráadásul ide, valamint az oldalsó és középső könyöklőkbe hősugárzó infrapanelek kerültekForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
20/37
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
21/37
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
22/37
Lehetne kisebb és szebb is a hatszögletű, kétküllős kormány. A rajta lévő gombok jól használhatók és ezek sem érintősekForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
23/37
Háromféle nézetet és többféle középső tartalmat tud megjeleníteni a sofőr előtti kijelző. A képminőség kifogástalan, tűző napsütésben is kiválóan látni mindent, a felbontás tűélesForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
24/37
Talán az utastér legszebb részlete a középkonzolon lévő gombcsoport. A valódi fabetéten lévő feliratok fizikai gombokat takarnak, de nappal nehéz látni a piktogramokatForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
25/37
Nem csupán díszek a hatalmas vesék, mögöttük szenzorok és radarok sorakoznak. A felülete fűtött, és speciális, öngyógyító réteggel is elláttákForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
26/37
A hatalmas motorháztető csak szervizben nyitható fel, az ablakmosót a BMW logó alatt tudjuk utántölteni. Ötletes és egyszerű megoldásForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
27/37
Aktív zsaluk engedik be szükség szerint a levegőt a hajtásnak, a klímának és az akkumulátornak, a fűtő-hűtő rendszer hőszivattyúsForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
28/37
Adaptív, és lézeres távfénnyel működik a fényszóró. Városban statikus, városon kívül dinamikus kanyarfénnyel szórja a nappali világosságot a sötétbenForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
29/37
Még a valóságosnál is szélesebbnek mutatja az autót a hátsó része ezekkel a vékony, vízszintes lámpákkal. A lökhárítóban lévő diffúzor-imitációk kicsit már soknak tűnnekForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
30/37
550 literes alaphelyzetben az igényesen kárpitozott és elektromosan nyitható csomagtér. Két, merev részből áll a kalaptartó, a pótlámpák a régebbi Insignia kombit idézikForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
31/37
Bőven elférnek a töltőkábelek és a tartozékok a padló alatti mélyedésben, első csomagtartó nincsForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
32/37
Gombnyomásra síkba fekszenek a hátsó üléstámlák. Szatyorakasztó és 12 voltos csatlakozó is van, a ledes világítás három lámpával működikForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
33/37
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
34/37
44 perc alatt 21%-ról 82%-ra töltődött az akkumulátor, persze nem hagyományos oszlopnálForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
35/37
150 kW-os ultratöltőhöz álltunk be vele, de maximálisan akár 200 kW-ot is fel tud venni az autóForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
36/37
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
37/37
Forrás: Ruschel Zoltán