Alpina B10 4.0 (BMW E34) veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/19
Kétszer annyiba került, mint egy gyári 540i; nem csoda, hogy ritka. Néhány kombi is készült belőleForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/19
Fehérek az indexbúrák, a légterelő az Alpina mérnökeinek saját munkájaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/19
A húszküllős Alpina felnik tesztautónkon egy számmal nagyobbak a gyáriaknál, 17 colosak. Úgy tervezték őket, hogy javítsák a fékek hűtésétForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/19
Természetesen a vezető felé fordul a középkonzol, az Alpina-féle kék-zöld öltésű kormányba és az utas előtti műszerfalrészbe is beépítettek légzsákotForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/19
Nincsen leszabályzás: az Alpina sebességmérő kék számlapját 320 km/h-ig skálázták, míg a gyári 540i fekete műszeregysége 260-ig tartForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/19
Balra a gyári CD-rádió, mellette a fedélzeti számítógép, alattuk a klíma kezelőpaneljeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/19
Az automataváltó karja mellett található az üzemmódváltó kapcsoló (A: adaptív, S: sport)Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/19
Kötelező Alpina-jegy az aranyszínű oldalcsíkozás, akárcsak a sokküllős felniszettForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/19
Eltolható és kibillenthető a tolótető, utóbbi esetben egész csendesForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/19
Még a langaléták is kényelmesen elférnek, az elektromos állítású ülések az 540i-ből valók, de a kárpitjuk másForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/19
Balra az elektromos mozgatású ülőlap, középen a támla és deréktámasz, jobbra pedig a combtámasz állítógombjaiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/19
Masszívak az ajtók, csendes kattanással csukódnakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/19
Főúri komfort jár hátul is két utasnak, a könyöklő alatt tárolórekesz lapulForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/19
Törlők helyett nagynyomású mosók tisztítják a fényszórókatForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/19
32 szelepes, négy vezérműtengelyes, M60 kódjelű V8-as motor hajtja, az átlagfogyasztás 15 l/100 km, a kormányszervónak saját olajhűtője vanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/19
Minden példány gyári plakettet kap, ez a 33. a sorban. Lényegesen több, bő tízszer ennyi készült a B10 BiTurbóbólForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/19
Egyszerű ki-bepakolni a tökéletes állapotú csomagtérbe, de a szélvédő alá tolt cuccokat nehéz elérniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/19
Kötelező BMW-kellék a csomagtér fedélre szerelt szerszámkészlet. Gyári és hiánytalanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/19
Alacsonyabb a hasmagasság alacsonyabb az 540i-énél, szép a színre fújt alsó kötényForrás: Retro Mobil