Pontiac Firebird Trans Am (1986) veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/22
1986-ban összesen 48 870 darab Trans Am készült összesen, látványosak a szürke toldatokForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/22
Masszívak és hosszúak ajtók, nagy csattanással, de pontosan csukódnak. Elektromos a színezett üvegek emelőszerkezeteForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/22
Nyáron kellemesebb a plüsskárpit, mint a bőr, a fejtámlák szöge is állíthatóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/22
Szélesség és magasság rendben, de a lábtér nagyon szűkForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/22
Extra volt a hátsó ablaktörlő, itt nem szereltek ilyet az üvegkupuláraForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/22
Nagyon kicsi a csomagér az emelvény miatt, de a hátsó háttámlák döntésével bővíthetőForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/22
Külön zárható rekeszt alakítottak ki a szerszámoknakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/22
Alapból járt a Trans Am-hez az U-alakú hátsó szárny, 1986 volt a sötétített hátsó lámpák megjelenésének éveForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/22
1986-ban közlekedésbiztonsági okokból tették kötelezővé a felső, harmadik féklámpát az USA-banForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/22
Nagy függőleges pult a műszerfal, masszív váltókarral. Tempomat nincsen, a kesztyűtartó helyére kis gumihálót tettekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/22
Jól megfér egymással a klasszikus manuális klíma és a modern Bluetooth-rádió, de ez még bőven a kazettás magnók korszaka voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/22
Középről vezérelhetők a tükrök és az ablakokForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/22
Négyzetrácsos a hátlap, a sebességmérő mérföld/órában és km/h-ban is mutatForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/22
Két kombinált segédműszer: benzinszint és töltés, vízhőfok (Fahrenheitben) és olajnyomásForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/22
Keret nélküliek az első oldalablakok, a fényszórókat villanymotor mozgatja, a hátsó roló extrafelszerelésForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/22
A V8-as motort négytorkú Rochester Quadrajet porlasztó élteti, és katalizátora is vanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/22
Szükség esetén kézzel is kitekerhetők a bukólámpákForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/22
Elrejtve: az ablaktörlők a motorháztető íve alatt lapulnak, így nem kavarják a menetszelet, és gyalogosvédelem szempontjából is jobbakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/22
Itt, a 3. sorozatnál váltották le a hátsó laprugókat csavarrugókkal, a fékdob átmérője 241 mmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
20/22
Tokozott az első rugóstag, a féktárcsa átmérője 271 mmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
21/22
A csomagtér fedelét csak le kell hajtani, aztán szervomotor húzza a helyéreForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
22/22
Bukólámpák, csepp alakú tükrök, 62 fokban dőlő szélvédő: a Trans Am volt a GM konszern addigi legáramvonalasabb modelljeForrás: Retro Mobil