Mazda CX-5 G194 Homura Plus teszt (2022) galéria

Forrás: Origo
1/31
Világszerte a Mazda-eladások negyedét adja a CX-5Forrás: Origo
Forrás: Origo
2/31
Ezt a második generációt 2017 óta gyártjákForrás: Origo
Forrás: Origo
3/31
Leginkább a Mazda 6-ra hasonlít szemből, persze magasabb orral és még nagyobb hűtőráccsal, króm helyett fekete kerettelForrás: Origo
Forrás: Origo
4/31
Egyikre az apró újításoknakForrás: Origo
Forrás: Origo
5/31
Igényes a LED-ek rajzolataForrás: Origo
Forrás: Origo
6/31
Még ebben a sötétszürke színben is nagyon kellemes a beltér hangulata, a kormányon csak fizikai gombok vannak, nem is kevésForrás: Origo
Forrás: Origo
7/31
Elsőre nem is tűnik fel, hogy a jól áttekinthető műszerfal középső része valójában kijelző. Térképet nem tud megjeleníteni, a sebességmérő grafikája teljesen azonos a szélső műszerekkelForrás: Origo
Forrás: Origo
8/31
Az automata váltó hagyományos karja mögött ott a multimédia kezelőegység, ami hasonló a BMW i-Drive-hoz és jól is működikForrás: Origo
Forrás: Origo
9/31
Meglepő módon nem érintős az amúgy korrekt képminőségű középső kijelző. A 360 fokos, változtatható nézetű kamerával nem gond a parkolásForrás: Origo
Forrás: Origo
10/31
Egyértelmű és jól kezelhető a fizikai gombos klímapanel, ilyet kérnénk vissza minden autóba az érintőgombos vagy menüben keresgélős felületek helyettForrás: Origo
Forrás: Origo
11/31
Forrás: Origo
Forrás: Origo
12/31
Hátulról is csinos, de visszafogottabb a CX-5. Finom részlet a valódi, krómozott dupla kipufogóvég, és még hangja is vanForrás: Origo
Forrás: Origo
13/31
Forrás: Origo
Forrás: Origo
14/31
A Homura Plus kivitel fényes fekete külső elemeihez és a piros színhez is remekül passzolnak a fekete felnikForrás: Origo
Forrás: Origo
15/31
Forrás: Origo
Forrás: Origo
16/31
Nem spóroltak a bőrrel és a puha borításokkal az ajtókon, mindenhol az igényességet érzi az emberForrás: Origo
Forrás: Origo
17/31
A rövid ülőlapot leszámítva nincs baj az első ülésekkel, fűtés-hűtés, teljesen elektromos állítás és memória is vanForrás: Origo
Forrás: Origo
18/31
Igazi multifunkciós könyöklő, integrált pohártartóval, ülésfűtés kapcsolókkal, tárolóval és két USB-vel, melyekhez kábelkivezető nyílás is vanForrás: Origo
Forrás: Origo
19/31
Finom, igényes és minőségi a középkonzol és az utas előtti rész is. Zongoralakk helyett matt ezüst betéteket, bőrborítást, puha műanyagokat és fizikai gombokat találunk mindenholForrás: Origo
Forrás: Origo
20/31
Óriási üvegkupula helyett klasszikus billenthető-csúsztatható tolótetőt kapunk, kézzel működtethető árnyékolóvalForrás: Origo
Forrás: Origo
21/31
Forrás: Origo
Forrás: Origo
22/31
Forrás: Origo
Forrás: Origo
23/31
Kifejezetten jó a fénye és gyorsan, precízen működik a Homura Plus szinten széria LED-mátrix fényszóróForrás: Origo
Forrás: Origo
24/31
90 fokban nyiható a hátsó ajtó, így mind a beszállás, mind a gyerekülés be- és kivétele nagyon könnyűForrás: Origo
Forrás: Origo
25/31
Tágas hely fogad a második sorban is lábnak-fejnek egyaránt. Van légbefúvó, fűtött ülés, Isofix, és az ülőlap sincs túl mélyenForrás: Origo
Forrás: Origo
26/31
Alaphelyzetben 522, ledöntött ülésekkel 1638 literes a csomagtér. Itt sem spóroltak a kárpitozással, a fedél elektromosan, láblendítéssel is nyílik, a támlák egy kar meghúzásával síkba fekszenekForrás: Origo
Forrás: Origo
27/31
Forrás: Origo
Forrás: Origo
28/31
Forrás: Origo
Forrás: Origo
29/31
Az autó lelke igazi ritkaság, a 14:1 sűrítésű, 194 lóerős Skyactiv-G szívómotor csendesen teszi a dolgát. Kihúzatva jön meg az ereje, és ekkor szép hangot is társít melléForrás: Origo
Forrás: Origo
30/31
Átgondolt építése és az „ami nincs, az el sem romlik” elv miatt várhatóan 5-10 évesen is népszerű lesz a szívómotoros CX-5. Csak legyen jó a Mazdánál kényes pontnak számító korrózió elleni védelemForrás: Origo
Forrás: Origo
31/31
Izgalmas fény-árnyék játékok jellemzik az egész karosszériát, a lapos és hegyes orr talán az autó legszebb részeForrás: Origo