Mercedes-Benz EQB 350 4Matic teszt (2022) galéria

Forrás: Ruschel Zoltán
1/39
GLB alapokra épül az EQB, és ugyanezt a padlólemezt használja az A-osztály és a GLA/EQA isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
2/39
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
3/39
A hűtőmaszkot imitáló fekete betét közepén hatalmas méretű márkajelzés rejti magában a radarok és szenzorok egy részét. Akárcsak az EQA-ban, itt is megvan az első kamera vakdugójaForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
4/39
A hátsó embléma billentésével nyílik a csomagtérajtó, és innen bújik ki a tolatókamera, ha szükség van ráForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
5/39
Tipikusan Mercedes beltér, a formák és stílusok ismerősek. Az anyagminőség szinte kifogástalan, sok a puha felület, igényes a kidolgozásForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
6/39
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
7/39
Kifogástalan minőségű a digitális műszerfal és a középső kijelző, igényes grafikával, rengeteg testreszabási lehetőséggel. A rendszer néha döcögős, okostelefon tükrözést alapáron csak kábelen tudForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
8/39
Fizikai kapcsolókkal állíthatjuk a klímát, és bár az összes funkcióhoz a képernyő is kell, külön gomb nyitja meg a menüt. Túl sok a zongoralakk, a tesztautóban már karcos volt a felületükForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
9/39
A multimédia rendszer érintőpados vezérlése bőven elfért középen, hiszen a menetirány kapcsoló a kormány mögé költözött (ahol más autókon az ablaktörlőt indíthatjuk)Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
10/39
Az AMG Line külső csomag része az agresszívebb első lökhárító, amin semmivel sincs több légbeömlő, mint a simán, hiszen csak alulról kap hűtést az autóForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
11/39
Motoros mozgatású a csomagtérfedél, láblendítéssel is nyitható-zárhatóForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
12/39
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
13/39
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
14/39
Nem csak gyönyörű, a fogása is remek az AMG sportkormánynak. Kicsit szokni kell a rajta lévő gombokat, sajnos csak felárért kapunk bele fűtéstForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
15/39
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
16/39
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
17/39
Dedikált polc vezeték nélküli töltővel a telefonunknak (extra), állítható pohártartó, tágas könyöklő alatti rekesz is van középen. Az igazi villanyautók ennél viszont még több helyet kínálnakForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
18/39
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
19/39
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
20/39
4,68 méter hosszú, 2,83 méter a tengelytáv és 1,67 méter magas, nem is annyira kompaktautós adatok ezekForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
21/39
Full LED-es fényszórót kapunk alapáron, mátrix felárért sincsen. A fényerejével nincs gond, de legalább egy kanyarfény jól jönne a sötétbenForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
22/39
Kényelmesek az AMG sportülések, a vezetőnek kihúzható combtámasz és állítható dőlésű ülőlap is jut. Ennyi pénzbe nem fért bele az elektromos állítás és a szellőztetés semForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
23/39
Elöl sincs helyszűke, de a középső üléseknél szinte tánctér van, az ülés tologatható, a támladöntés szabályozható. Nem spóroltak a kárpitozással sem, viszont USB-ből csak egyetlen csatlakozó jutott ideForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
24/39
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
25/39
A Mercedes szerint legfeljebb 166 centis utasoknak valók a leghátsó pótülésekForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
26/39
A fejtér és az ülés maga egész elfogadható, viszont teljesen felhúzott lábbal kell kibírnunk a célig. Kis tároló, pohártartó és 1-1 USB ide is jutottForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
27/39
Kétrészes, és motoros árnyékolóval védett az üvegtető, az első, nagyobb része kinyitható. A középső merevítés miatt nem kell lemondani a tetősínről sem.Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
28/39
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
29/39
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
30/39
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
31/39
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
32/39
Nincs elöl tárolórekesz a töltőkábeleknekForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
33/39
Szokványos Type2/CCS csatlakozón tölthető az akkumulátor. AC esetén 11 kW, DC esetén 100 kW a maximum, utóbbit közel 80%-ig végig képes tartaniForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
34/39
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
35/39
Hét üléssel közel nulla a csomagtér, a gyártó nem is ad meg adatot ráForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
36/39
A pótüléseket a padlóba hajtva 495 liter, míg az összes ülést ledöntve 1710 literes térbe pakolhatunkForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
37/39
Akadnak szép részletek rajta, a hátsó lámpa pont ilyen. Vannak azonban szögek, ahonnan elég esetlenül hat a dizájnForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
38/39
Meglepően szerény méretű, csupán 18 colos a feláras AMG stílusú felni. A jobb aerodinamika miatt részben burkolt a felületeForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
39/39
Ismerős, mégis fura látvány az EQB. A többi Mercedestől eltérően szögletesebb a formájaForrás: Ruschel Zoltán