Nézze meg, hogyan készül a valaha volt leggyorsabb és legdrágább Mercedes!

Mercedes-AMG ONE
A teljes külső héj először teljesen össze van szerelve. Ezen minden illeszkedést alaposan ellenőriznek, és ha szükséges, méretre igazítják az elemeket. A szakembereknek figyelembe kell venniük a végső lakkozást, amely később hozzáadja a saját anyagvastagságát. Tekintettel arra, hogy a szénszálas elemek vastagsága bizonyos helyeken mindössze 1,2 milliméter, ez rendkívül nehéz és speciális feladat
Vágólapra másolva!
Elindult a gyártása az 1063 lóerős One hipersportautónak, ami ugyanazt a V6-os turbómotort használja, mint Hamilton F1-es versenyautója.
Vágólapra másolva!
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE