Nem fogja elhinni, hogy mennyibe kerül a Rolls-Royce ellen kifejlesztett orosz SUV

Forrás: Aurus
1/30
Aki már látta a Senatot, annak nem okoz majd nagy meglepetést a krómmal gazdagon díszített SUV testvérmodell, az új Komendant megjelenése, mivel az orruk szinte teljesen megegyezik. Az azonos műszaki alapra épülő modellek között a magasabb futómű mellett a legnagyobb különbség a SUV kombiszerű farkiképzéseForrás: Aurus
Forrás: Aurus
2/30
Hatalmas a Komendant: 5380 mm hosszú, 2004 mm széles és 1820 mm magas, a tengelytávja 3100 mm. A hossza 39 mm-rel nagyobb, a tengelytávja 195 mm-rel kisebb, mint a Rolls-Royce CullinanéForrás: Aurus
Forrás: Aurus
3/30
A hatalmas, krómozott hűtőmaszk 22 lécből áll, amelyet LED fényszórók és óriási légbeömlők fognak közreForrás: Aurus
Forrás: Aurus
4/30
0-100 km/h-ra 6,5 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége a tekintélyes légellenállás miatt csak 220 km/hForrás: Aurus
Forrás: Aurus
5/30
A légrugós felfüggesztést úgy programozták a Komendantnál, hogy alaphelyzetben 20 centis hasmagasságot biztosítson, ami persze lehet kevesebb vagy több (legfeljebb 26 cm) is, a magasság állítható az igények függvényébenForrás: Aurus
Forrás: Aurus
6/30
Műszakilag nem különbözik a Komendant a Senattól, ugyanazt a 4,4 literes, hibrid hajtással kiegészített, Porsche és Bosch segítséggel kifejlesztett, biturbó V8-as benzinmotort használja, amely 598 lóerőt és 880 Nm-t képes leadniForrás: Aurus
Forrás: Aurus
7/30
3235 kg a Komendant tömege, vagyis több mint fél tonnával nehezebb a Senat szedánnál. Motor mozgatja a csomagtérfedeletForrás: Aurus
Forrás: Aurus
8/30
Az orosz állami forrásokból kifejlesztett Aurus luxusmodellek közül elsőként a Senat nevű négyajtós szedán mutatkozott be, amelynek első, hosszított, páncélozott példányát Vlagyimir Putyin orosz elnök kapta meg 2018-banForrás: Aurus
Forrás: Aurus
9/30
A legkisebb kerék 20, az extraként kérhető legnagyobb 22 colosForrás: Aurus
Forrás: Aurus
10/30
Nincs hiány modern extrákból: van head-up kijelző, körkörös kamerarendszer és többféle vezetéstámogató asszisztens isForrás: Aurus
Forrás: Aurus
11/30
Elegánsabb és szebb a farkiképzés, mint a Rolls-Royce CullinanéForrás: Aurus
Forrás: Aurus
12/30
Elegáns, letisztult formát alkottak az orosz dizájnerek, ezen a téren nincs szégyenkeznivalója a Komendantnak a fő vetélytársakhoz képest semForrás: Aurus
Forrás: Aurus
13/30
Jól megfér a digitális vezetői környezetben az analóg óraForrás: Aurus
Forrás: Aurus
14/30
Teljesen személyre lehet szabni az autót, a megrendelő meghatározhatja a színt, a küszöbborítás és a fejtámla feliratát, valamint a kárpitozást isForrás: Aurus
Forrás: Aurus
15/30
Ebben nem kell attól tartania az utasoknak, hogy összeér a vállukForrás: Aurus
Forrás: Aurus
16/30
Bőr, fa és alumínium is bőven jutott a luxusfelszereltségű és -minőségű utastérbeForrás: Aurus
Forrás: Aurus
17/30
Természetesen mind a négy kerék meghajtott, az erő kilencfokozatú automatikus váltón keresztül jut el hozzájukForrás: Aurus
Forrás: Aurus
18/30
iDrive-szerű forgótárcsa segít az érintőképernyő és a menüstruktúra használatábanForrás: Aurus
Forrás: Aurus
19/30
Nincs haramdik üléssor, szigorúan négyszemélyes a kabinForrás: Aurus
Forrás: Aurus
20/30
Igényesnek tűnik a kidolgozás, de ez el is várható a 243 millió forintnak megfelelő vételár tükrébenForrás: Aurus
Forrás: Aurus
21/30
A dúsgazdag orosz oligarcháknak szánt orosz ultraluxus SUV a Bentley Bentayga, a Rolls-Royce Cullinan, konkurense, de talán ide vehető a Range Rover és a Cadillac Escalade isForrás: Aurus
Forrás: Aurus
22/30
Masszírozósak az ülésekForrás: Aurus
Forrás: Aurus
23/30
Szépek a gombok, kapcsolókForrás: Aurus
Forrás: Aurus
24/30
Az alapmodell 33,7 millió rubelbe, azaz 243 millió forintba kerül, vagyis a Komendant drágább, mint a Rolls-Royce CullinanForrás: Aurus
Forrás: Aurus
25/30
Két különálló ülést építettek be hátra, melyek szellőznek, fűtenek és masszíroznak. A köztük lévő konzolban kihajtható asztal, minibár és hűtő is vanForrás: Aurus
Forrás: Aurus
26/30
3235 kg a Komendant tömege, vagyis több mint fél tonnával nehezebb a Senat szedánnálForrás: Aurus
Forrás: Aurus
27/30
Négyzónás a klíma, és nem csak az ülések, de a pohártartók is fűtöttek és hűtöttek. Elöl és hátul is van vezeték nélküli telefontöltőForrás: Aurus
Forrás: Aurus
28/30
Hiába van hibrid hajtás is a benzinmotor mellett, az átlagfogyasztás így is tekintélyes: 18,5 l/100 kmForrás: Aurus
Forrás: Aurus
29/30
Kihajtható asztal, minibár és még sok minden van a hátsó középkonzolbanForrás: Aurus
Forrás: Aurus
30/30
Kristálypoharak járnak a hátsó utasoknakForrás: Aurus