Szintetikus motorhanggal próbál átverni az első elektromos Abarth

Forrás: Abarth
1/22
Az Abarth sajtóközleménye szerint az 500e a skorpiós sportmárka valaha volt legtöbb vezetési élményt adó, legdinamikusabb modelljeForrás: Abarth
Forrás: Abarth
2/22
Kétajtós kabrióként és háromajtós ferdehátúként is megvásárolható lesz, a különleges, 3+1 ajtós Fiat 500e karosszériaváltozatot egyelőre nem kínáljákForrás: Abarth
Forrás: Abarth
3/22
A Fiat 500e 118 lóerős, 220 Nm nyomatékú villanymotorját egy 155 lóerős, 235 Nm nyomatékú villanymotorra cserélték, ami szintén az első kerekeket hajtjaForrás: Abarth
Forrás: Abarth
4/22
Ettől a 0-100 km/h-ra történő gyorsulás ideje 9-ről 7 másodpercre csökkent, ezzel már alig marad el a mai leggyorsabb benzines Abarth, a 180 lóerős 695 6,7 másodperces idejétőlForrás: Abarth
Forrás: Abarth
5/22
A rugalmassági értékei már jobbak, mint a 180 lóerős benzines változatnak: 40-60 km/h-ra 1 másodperccel, 60-100 km/h-ra 20 százalékkal jobban gyorsul, és a baloccói Alfa Romeo tesztpályán is 1 másodperccel jobb köridőt ér elForrás: Abarth
Forrás: Abarth
6/22
A vezetési élmény az alacsonyabban lévő tömegközéppont, az azonnal érkező tetemes nyomaték és a váltások hiánya miatt valószínűleg teljesen más, mint a benzines, morgós hangú korábbi Abarth 500-asok esetébenForrás: Abarth
Forrás: Abarth
7/22
Nem csak a villanymotor más az elektromos Fiat 500-ehoz képest, a tengelytáv 24, a nyomtáv 60 mm-rel lett nagyobb, ami a stabilitás növelését szolgáljaForrás: Abarth
Forrás: Abarth
8/22
Kipufogója nincs, mégis az egyik különlegessége a mesterséges, benzinesre emlékeztető, hangszóróból bejátszott motorhang, ami ma még ritkaság a villanyautók körében. A kis villanyautóknál az Abarth az első, ami ilyennel rukkolt elő. Akinek nem tetszik, kikapcsolhatjaForrás: Abarth
Forrás: Abarth
9/22
Természetesen a külsőt sem hagyták változatlanul, agresszív optikai csomagot kapott a kis 500e, az orrán a Fiat helyett már Abarth felirat olvashatóForrás: Abarth
Forrás: Abarth
10/22
Valószínűleg az Abarth ugyanannyit nyom a mérlegen, mint az 1365 kilós Fiat 500e. Ez 330 kilóval több, mint a mai benzines Abarth-ok tömegeForrás: Abarth
Forrás: Abarth
11/22
Nem árulták el a hatótávot, de mivel a Fiat 500e 42 kWh-s akkumulátorát kapta meg az erősebb Abarth 500e is, valamivel kisebb értékre számíthatunk, mint a Fiat 312-321 kilométere (WLTP)Forrás: Abarth
Forrás: Abarth
12/22
Akár 85 kW-tal is lehet egyenáramról tölteni, amivel az akku 35 perc alatt feltölthető 0-80 százalékraForrás: Abarth
Forrás: Abarth
13/22
A Fiat 500e Nino Rota híres melódiájával figyelmezteti a gyalogosokat az érkezésére 20 km/h felett, az Abarth ugyanezt egy elektromos gitárszólóval tesziForrás: Abarth
Forrás: Abarth
14/22
Ha a Fiat 500e 14,645 milliós alapárából indulunk ki, akkor az Abarth várhatóan kb. 16-17 millió forintba fog kerülni. Később lesznek még erősebb változatok isForrás: Abarth
Forrás: Abarth
15/22
A LED fényszórók nem változtak a Fiathoz képestForrás: Abarth
Forrás: Abarth
16/22
18 colos kerekeken gördül a kis hot hatch, a futómű feszesebb és alacsonyabb, mint a FiatbanForrás: Abarth
Forrás: Abarth
17/22
Belül szinte minden ugyanaz, mint a Fiatban, leszámítva a fém pedálokat, az Alcantarával burkolt sportkormányt, műszerfalat és sportüléseketForrás: Abarth
Forrás: Abarth
18/22
Nincs motorteljesítményt csökkentő Sherpa mód, mint a Fiat 500e-benForrás: Abarth
Forrás: Abarth
19/22
Széria a 10,1 colos érintőképernyő és a digitális műszerfalForrás: Abarth
Forrás: Abarth
20/22
Lapos a sportkormány alja, csík jelzi a középállástForrás: Abarth
Forrás: Abarth
21/22
Fejtámlával egybeépített sportülések fokozott oldaltartássalForrás: Abarth
Forrás: Abarth
22/22
Többféle grafika választható a digitális műszerfalonForrás: Abarth