Ford Mustang Convertible (1970)

Forrás: Retro Mobil
1/22
1970-től 1973-ig gyártották az első sorozatnak ezt a változatát, a kabrióból csak nagyon kevés, 1970-ben mindössze 7673 készültForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/22
Legveszélyesebb piaci ellenfele a Chevy Camaro és a Pontiac Firebird voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/22
Igyekeztek európai küllemű, méretű és tömegű járgányt összehozni, de ez csak „távolról” sikerültForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/22
A hátsó kis trapézablakokat is le lehet tekerniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/22
1970-ben eltűntek az orról a pótfényszórók, a maszkot kiszélesítették a lámpákig, és ekkor jelentek meg a légbeömlők isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/22
Krómcicomák nélküli egyszerű elegancia, a sárga ritka, de gyári színForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/22
A legendás Magnum 500-as kerekeket több gyártó is használtaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/22
A jellegzetes, háromészes lámpa 1973-ig maradtForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/22
Alig van néhány kapcsoló, az anyósülés előtti rész szokatlan kialakításúForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/22
Elöl akár a magasabbak is jól elférnek, hátul jóval szűkebb a helyForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/22
A műszerek saját „odúban” laknak, a négy kapcsolóból kettő – a világításé és az ablaktörlőé, – jól kézre állForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/22
Az első kiadás jellegzetessége az automata, repülős gázkarra emlékeztető választójaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/22
A tető a két szélen és középen kapaszkodik a szélvédőkeretbeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/22
Villanymotor mozgatja a tetőt, az ülés mögé csuklik összeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/22
Hátul csukott tetővel közel a plafonForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/22
Hosszú és masszív az ajtó, amerikai módra nagy csattanással csukódikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/22
Villanymotor mozgatja a tetőt, az ülés mögé csuklik összeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/22
Az első futómű erős, kettős keresztlengőkaros szerkezet, tárcsafékeket csak felárért adtakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/22
Kivettük a szőnyeget és a pótkereket is, hogy megmutassuk a tartályt és az utólagos hangszigetelést. A henger a tetőmozgató villanymotorForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
20/22
Az alján is látszik, hogy még bejáratós, a kipufogók újakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
21/22
Gyárilag hátul nem volt csavarrugó, ez az új lengéscsillapítók kiegészítője. A fékdobok átmérője 25 cmForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
22/22
Kéttorkú Motorcraft porlasztó eteti az ötliteres V8-ast. Az átlagfogyasztás 18 l/100 kmForrás: Retro Mobil