Egy tanulmány, ami másként kelt életre - Ferrari Vision Gran Turismo galéria

Forrás: Ferrari
1/24
A több mint ezer lóerős Vision Gran Turismo Concept a Gran Turismo 7 videójátékban lesz elérhető, de újszerű formai megoldásai később a valódi Ferrarikon is feltűnhetnekForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
2/24
A Ferrari házi dizájnstúdiójában, a Ferrari Centro Stilében, Maranellóban tervezték Flavio Manzoni vezetésévelForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
3/24
A 60-as és 70-es évek ikonikus versenyautóiból, a 330 P3-ból és az 512 S-ből merítettek ihletet a tervezőkForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
4/24
A Vision Gran Turismón látható 75-ös rajtszám arra utal, hogy 75 éve, 1947-ben gördült ki a gyár kapuján a Ferrari első versenyautója, a 125 SForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
5/24
Bár csak a monitorok képernyőjén fog száguldani a Vision Gran Turismo Concept, az aerodinamika nagy szerepet játszott a formatervezése soránForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
6/24
A Ferrari VGT-ben az utcai 296 GTB-ből ismert 120 fokos hengerszögű, duplaturbós, háromliteres V6-os motor dolgozik, de sokkal extrémebb változatban, így 1030 lóerőt és 900 Nm-t képes leadni. Ehhez jön még a hibrid rendszer 326 lóerejeForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
7/24
Két oldalsó csatorna irányítja a légáramlást alulról a pilótafülke köré és az oldaldobozok föléForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
8/24
A 9000-ig pörgethető motor egy Forma–1-ből származó, nyolcfokozatú duplakuplungos sebességváltóhoz csatlakozikForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
9/24
Ha minden motor hajt, 1100 Nm a hajtáslánc rendszernyomatéka. Egy-egy villanymotor van az első kerekeknél, egy pedig a hátsó tengelyen, tehát megvalósul az összkerékhajtásForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
10/24
A hátsó diffúzor és a kettős hátsó szárny, amelyet a Ferrari új Le Mans-i versenyautója, a 499P LMHd ihletett „rendkívül hatékony aerodinamikai leszorítóerőt” hoz létre”, ami a pályához tapasztja az autótForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
11/24
Mivel versenyautóról van szó, csak egy ülés van benne, az is középenForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
12/24
A Forma–1-ben kifejlesztett, elektromos feltöltési és energia-visszanyerési stratégia révén az akkumulátor töltöttségi állapota folyamatosan kiegyensúlyozott, így a maximális teljesítmény elérhető mind a kvalifikációs körök, mind az egymást követő versenykörök soránForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
13/24
December 23-tól lehet majd megvásárolni a kocsit a Gran Turismo 7 videójátékbaForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
14/24
A lapos, szénszálas padlólemez magában foglalja az autó összes műszaki alkatrészét, így az akkumulátort is. Optimális 43,5-56,3 százalékos első-hátsó súlyelosztást és rendkívül alacsony súlypontot garantál a hajtáslánc és az akkumulátor elrendezéseForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
15/24
1:10-es körre lenne képes Fioranóban, ami 9 másodperccel jobb a jelenlegi utcai Ferrari-csúcsmodell, az SF90 idejénélForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
16/24
Szemből hasonlít az új Le Mans-i versenyautóra, a 499P-reForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
17/24
Álló helyzetből elméletileg 2 másodpercnél rövidebb idő alatt gyorsul fel a VGT 100 km/h-ra, és 5 másodperc alatt 200 km/h-ra. A végsebessége több mint 350 km/hForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
18/24
A Ferrarihoz hasonlóan már számos gyártó készített virtuális versenyautót a Gran Turismo videójáték számára, de eddig csak a McLaren volt az, amelyik működő négykerekűt is készített a tervekből, ez lett a 25 példányban legyártott, 1,3 milliárd forintba kerülő Solus GTForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
19/24
Bár elsődlegesen a Gran Turismo 7 videójáték számára készítették, egy életnagyságú makett ki lesz állítva belőle a Ferrari Múzeumban december 15-tőlForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
20/24
A hibrid rendszer ellenére csak 1250 kg lenne a tömegeForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
21/24
Úgy kell beszállni, mint egy vadászgépbeForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
22/24
Hagyományos műszerfal nincs, a pilóta F1-stílusú kormányt foghat, amelyen van egy kijelző az adatok és információk számáraForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
23/24
A Ferrari a Gran Turismóval együttműködve gondoskodott arról, hogy a hajtáslánc izgalmas motorhangját hűen reprodukálja a játékbanForrás: Ferrari
Forrás: Ferrari
24/24
Az ember-gép interfészt az azonnali és egyszerű használatra tervezték, hogy a vezető mindig az útra koncentrálhassonForrás: Ferrari