Ritkán jön szembe hibrid ilyen merész csomagolásban - Toyota C-HR galéria (2023)
1/18
Elődjéhez hasonlóan a második generációs C-HR is igazán feltűnő jelenség lesz az utakon. Formája az új Prius, a bZ4X és Lexusok bizonyos elemeit is tartalmazza.Forrás: Ruschel Zoltán
2/18
Különleges a kétszínű fényezés, amely az egész hátsó részt és a C-oszlopot is befedi. Gömbölyűbb elődjéhez hasonlóan kupés a far, a crossover hossza 4,3 méter.Forrás: Ruschel Zoltán
3/18
Ez a fényszóródizájn az ötödik generációs Priuson debütált először, és itt is nagyon hatásos. A drágább verziókhoz adaptív, mátrix LED rendszer jár.Forrás: Ruschel Zoltán
4/18
Izgalmasak a motorháztető domborításai, a lökhárítóba integrált hűtőmaszk és az ék alakú orr. A hűtőrácsba rejtették az első ködlámpákat.Forrás: Ruschel Zoltán
5/18
Hátul a légterelőként is szolgáló lámpacsík közepére az autó nyitásakor világító Toyota C-HR felirat került. Merész vonalakból, domborításokból itt sincs hiány.Forrás: Ruschel Zoltán
6/18
Hátul a légterelőként is szolgáló lámpacsík közepére az autó nyitásakor világító Toyota C-HR felirat került. Merész vonalakból, domborításokból itt sincs hiány.Forrás: Ruschel Zoltán
7/18
Immár plug-in hibrid hajtás is elérhető lesz, amely 220 lóerős rendszerteljesítményt és nagyjából 66 kilométernyi elektromos hatótávot kínál.Forrás: Ruschel Zoltán
8/18
A nettó 13,8 kWh-s akkumulátor Type2 csatlakozón tölthető, maximum 3,6 kW-os teljesítménnyel, kb. 4 óra alatt. Kaphatóak lesznek olcsóbb, full hibrid kivitelek is (140-198 lóerő).Forrás: Ruschel Zoltán
9/18
Ha nem is olyan merész, mint a külső, modern a beltér is. Nagy hangsúlyt fektettek a részletek kidolgozásába, kényelmi és biztonsági extrákból sincs hiány.Forrás: Ruschel Zoltán
10/18
Digitális a műszerfal, amely a korábbinál sokkal jobban testreszabható, és minden szükséges információt megtalálunk rajta.Forrás: Ruschel Zoltán
11/18
A jókora multimédiás kijelzőn a bZ4X-nél debütált szoftver fut, és óriási piros pont jár azért, mert meghagyták a klasszikus nyomógombokkal, önállóan kezelhető klímapanelt.Forrás: Ruschel Zoltán
12/18
Pont így néz ki új Prius menetkapcsolója is, a hibrid rendszer minden elemét továbbfejlesztették. A kétliteres verzió hátsó villanymotoros összkerékhajtással is kérhető lesz.Forrás: Ruschel Zoltán
13/18
Enyhén emelt az üléshelyzet, a felhasznált kárpitok és műanyagok értékesebbek, mint az elődben voltak.Forrás: Ruschel Zoltán
14/18
Hátul hosszirányban jó a helykínálat, de a kupés kialakítás miatt a magasabbaknak szűk lehet a fejtér.Forrás: Ruschel Zoltán
15/18
Sokfelé fedezhetünk fel nívós részleteket, a hangulatvilágítás állítólag 64 féle színárnyalatban pompázhat.Forrás: Ruschel Zoltán
16/18
Kicsit szögletesebbek, ugyanakkor áramvonalasak a külső tükrök, a belső visszapillantó digitális is lehet.Forrás: Ruschel Zoltán
17/18
Kifejezetten az európai piac számára tervezték meg a Toyota franciaországi dizájnközpontjában, formája sokat megőrzött a tanulmány szellemiségéből.Forrás: Ruschel Zoltán
18/18
Nem csak a hajtás, de a második generációs TNGA platform is a Priusból ismerős. Még a 20 colos felnik sem tűnnek túlzásnak ehhez a formához.Forrás: Ruschel Zoltán