Mazda6 Sport Combi G194 AT 20th Anniversary Edition teszt (2023) galéria

Forrás: Ruschel Zoltán
1/27
Szinte semmit sem öregedett a dizájn, ezért most is csak apróbb frissítéseket kapott a Mazda6Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
2/27
Nincs belőle hibrid, viszont a 2,5-ös benzineshez hengerlekapcsolás, start-stop rendszer és i-ELOOP kondenzátoros fékenergia-visszanyerés járForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
3/27
Adaptív LED fényszórók világítanak a magasabb felszereltségű kivitelekbenForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
4/27
Az ünnepi kiadást kívülről csak a sárvédőn lévő plakett és az egyedi színezésű hűtőmaszk különbözteti meg a normál kivitelektőlForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
5/27
19 colos, füstszínű felniken gördül az ünnepi Mazda 6-os, de a futómű ezzel együtt is ügyesen tompítja az úthibákat. 225/45-ös a gumiabroncsok méreteForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
6/27
Letisztult, átlátható és igazán minőségi a beltér. Az ünnepi kiadás barnás bőr-alcantara kárpitja remek atmoszférát teremtForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
7/27
Gyönyörű a klasszikusan mazdás kormány, van rajta bőséggel nyomógomb, de gyorsan átlátható a működésükForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
8/27
Ezt nevezhetjük tökéletes klímapanelnek: rendes fizikai gombok, saját kijelző, minden egy helyenForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
9/27
Kifogástalan összeszerelés és anyagok mindenhol, öröm szinte bármihez is hozzáérni, ebben a Mazda egyértelműen a prémiummárkák felé húzForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
10/27
Egyértelműen az autó leggyengébb pontja a fedélzeti multimédia. A kicsi és gyenge felbontású kijelző és az elég retro hangulatú szoftver szerencsére tud azért okostelefon-tükrözéstForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
11/27
Klasszikus, hatfokozatú automata jár a nagyobbik benzinmotorhoz. Finom és észrevétlen a működése, kézi váltó csak a kisebb motorokhoz kaphatóForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
12/27
USB, 12 Voltos csatlakozó, bélelt tároló és SD kártyán tárolt térképek, ezeket mind a könyöklő fedele alatt találjukForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
13/27
Meglepő, de a kombi rövidebb kicsivel a szedánnál, viszont lendületesebb a formája. Lassan alig marad konkurense a kategóriábanForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
14/27
Álló helyzetből 8,1 másodperc alatt gyorsul százra, így nem rossz a dinamikája, de a turbós riválisok (és persze a villanyautók) már lényegesen fürgébbekForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
15/27
G-Vectoring Control segíti a kanyarodást, ami egy szoftveres menetdinamikai rendszer, a kormány szögétől és más paraméterektől függően szabályozza a motor nyomatékátForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
16/27
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
17/27
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
18/27
Elektromos, fűtött és szellőztetett az első két ülés, a vezető memóriát is kap. Hosszabb úton is kényelmesek, az oldaltartásuk viszont kicsit kevésForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
19/27
16,6 millió forintba kerül a 20th Anniversary Edition, vagyis alig drágább az eddigi csúcs Takuminál, de ennyiért azért sokféle más autót is lehet kapniForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
20/27
Hátul nem olyan tágas, mint egy Passat, viszont a kidolgozásra és kényelemre így sem lehet panaszunk. Kissé szűkös a hátsó ajtónyílás a beszállásnálForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
21/27
Hátul is van ülésfűtés és USB, ráadásul mindezt a könyöklőben rejtették el, ami igényes megoldásForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
22/27
532 literes, jól pakolható a csomagtér, az ügyes roló automatikusan elhúzódik az útbólForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
23/27
A padló alatt apróbb tárolók vannak, bővítésnél az ülések síkba dönthetőkForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
24/27
Igazi unikum napjainkban a négyhengeres szívó benzinmotor. Finoman jár, elegendő az ereje is, viszont kissé torkos, a WLTP-átlagfogyasztása7,6 l/100 kmForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
25/27
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
26/27
Forrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
27/27
Forrás: Ruschel Zoltán