Egyáltalán nem hasonlít az alapjait adó 850 Berlinára. Összesen nagyjából 130 000 Spidert gyártottak, ebből csak 37 625 volt európai kivitelűForrás: Retro Mobil
2/22
Csinos a hátsó nézete. Kapható volt hozzá rácsos külső csomagtartó és meglehetősen sok pénzért télre felszerelhető keménytető isForrás: Retro Mobil
3/22
Táskás szemek: a fényszórók előtti perforált vízelvezetők lefolyócsőben folytatódnakForrás: Retro Mobil
4/22
Nincs rendes kilincs, csak nyomógomb és bemélyedés - bal ajtó jobb kézzel, az átellenes pedig ballal nyithatóForrás: Retro Mobil
5/22
Meglepően halk kattanással, pontosan csukódnak az ajtókForrás: Retro Mobil
6/22
Igazi olasz hangulatot áraszt az enteriőr, a műszerfal burkolata és a kormány is valódi faForrás: Retro Mobil
7/22
Tankszint- és a vízhőfok-mutató lakik bal oldalon, alattuk a világítás és ablaktörlő kapcsolóiForrás: Retro Mobil
8/22
Nem maradt ki belőle a fordulatszámláló, sőt, a kategóriában ritka az olajnyomás-mérő semForrás: Retro Mobil
9/22
Szűk a lábtér, ezért közel állnak egymáshoz a pedálokForrás: Retro Mobil
10/22
Nem sok hely jut elöl a csomagoknak, viszont mivel a 850 Spidernél is hátul (a motor mellett) lakik a vízhűtő, fektetve elfér a pótkerékForrás: Retro Mobil
11/22
Tető nélkül hosszabbnak tűnik, mint amilyen valójában (3,8 méter). Kissé aránytalanná teszik a nagy első és hátsó túlnyúlásokForrás: Retro Mobil
12/22
Felcsukott vászonnal jobban mutat, de így az alaktényezője is 0,42Forrás: Retro Mobil
13/22
Ebbe a három krómozott tartóba kell beügyeskedni a felcsukott tető kapcsait, mögöttük a tanksapka láthatóForrás: Retro Mobil
14/22
Nincs hátsó ülés, ebben a tárolóban lenyitva a vászontető utazik, mellette néhány táskának is marad helyForrás: Retro Mobil
15/22
Szépek a műbőr ülések, a magasabb, fejtámaszos kivitelűek az európai kivitelekben felárasak voltakForrás: Retro Mobil
16/22
Ritka extra a szélfogó háló, a trapézablakok nem nyithatókForrás: Retro Mobil
17/22
Az áramvonalas plexifedőket levették az 1968-as ráncfelvarráskor, és meredekebben állnak az új fényszórókForrás: Retro Mobil
18/22
Ez az alapfelni 13 colos méretben és króm dísztárcsákkal; de népszerűek az alukerekek isForrás: Retro Mobil
19/22
Gumiütközők korlátozzák az első keresztlaprugó mozgásátForrás: Retro Mobil
20/22
Fiat-Bendix gyártmányú a fékrendszer, a hátsó fékdobok átmérője mindössze 185 mmForrás: Retro Mobil
21/22
Később a 127-es és az Uno is megörökölte a vasblokkos, alu-hengerfejes, három helyen csapágyazott OHV motort, igaz, már előre beépítveForrás: Retro Mobil
22/22
Piros, bézs, szürke, világoskék, fekete, és sötét- vagy világoszöld szerepelt a színkínálatbanForrás: Retro Mobil