Janika egyenlített

Vágólapra másolva!
A hétszeres bajnok és a 2003-as legjobb nagy csatáját hozta a Miskolc-rali. Élen az ifj. Tóth, Bahor kettős végzett Peugeot 307 WRC-vel, második a nyitó, egri futamon győztes Benik, Varga duó Ford Focusszal, harmadik a Vizin, Táborszki, Toyota Corolla egység lett.
Vágólapra másolva!

DuEn-képek Miskolcról

"Szerencsére végig rendben mentek a dolgok. Nagyon örülök, hiszen ez volt a Peugeot 307 WRC első magyarországi győzelme" - mondta sikere után az MTI-nek a címvédő ifj. Tóth János. A szombaton és vasárnap lebonyolított 12 gyorsasági szakaszból a hétszeres abszolút bajnok pilóta hetet nyert meg, öt alkalommal Benik Balázs volt a leggyorsabb.

A péntek esti arénás, murvás, tűzijátékos prológot Spiciék nyerték a számukra új Ford Focus WRC-vel - a közönségszórakoztató "bemelegítő" eredménye nem számított a versenybe. Spitzmüller és Kazár szombaton aztán árkot járt, rengeteget vesztett (egyébként a 11. helyen zárt). Még rosszabbul járt a Tagai, Zsíros, Skoda Octavia egység, amely szintén rontott, ki is esett (kettőből semmi). A többi WRC-sről: Vizinék a tőlük megszokott kiegyensúlyozott autózást mutatták, a Herczig, Csökő, Subaru trió egyelőre összeszokóban van, de ahogy Vizinék Corollája, úgy az ő Imprezájuk sem a legkorszerűbb technika...

Turiék Egerben ugye váltóhiba miatt kellett, hogy (az élről) kiálljanak, nos, a Skoda Fabia Miskolc környékén sem volt tökéletes. Ráadásul kikéstek a 6-os gyorsról, a 40 mp büntetéssel elvesztették esélyüket a győzelemre. Vasárnap nem is folytatták, nekik is kettőből semmi...

Forrás: Duen

A8-ban Asiék hamar feladták, megmakacsolta magát a Mitsubishi. Az egri kizárás után így már nekik is kettőből semmi. Az ugyancsak Lancert hajtó Turánék is így vannak ezzel, most Botka Dávidék is elcsúsztak. Trencsényiék ölébe hullott a győzelem.

A Super1600-osok meccsében újfent Bútorék voltak a legjobbak Suzukival, majd a két Kakuszi (VW) és az Ollé-féle Ignis következik. N4-ben Szabó Gergő Mitsubishijében bekrepált a váltó, Maticsék nyertek. A7-ben a Hadik-féle Skoda Octavia Kit-Car. H10-ben a Varga-féle BMW M3. H9-ben (Lada VFTS) Fenyvesi. A6-ban Balázs Öcsi (Lada 21074). N3-ban Rimár (Honda Civic Type-R). N2-ben Papp (Peugeot 106).

A néhol dzsuva, másutt nem jelzett vízátfolyás sokakat megtréfált, nem kevesen estek-keltek. A gumiválasztáson is sok múlt. Folytatás a fehérvári Duna-ralival május 26-28. között.

A 13. Gulyás Miskolc-rali végeredménye (élcsoport):
1. Ifj. Tóth, Bahor (Peugeot 307 WRC) 1:07:34.4 ó
2. Benik, Varga (Ford Focus WRC) + 14.1 mp
3. Vizin, Táborszki (Toyota Corolla WRC) + 4:10.8 p
4. Herczig, Csökő (Subaru Impreza WRC) + 4:48.5 p
5. Bútor, Tóth V. (Suzuki Ignis S1600) + 5:17.8 p
6. Matics, Vinoczai (Mitsubishi Lancer Evo VI) + 6:01.2 p
7. Elek, Budai (Subaru Impreza WRX) + 6:12.8 p
8. Kakuszi Zs., Kakuszi Cs. (VW Polo S1600) + 6:14.6 p
9. Botka K., Mihalik (Mitsubishi Lancer Evo VI) + 6:18.7 p
10. Hadik, Ősz (Skoda Octavia Kit-Car) + 6:47.9 p

Az abszolút pontverseny nem hivatalos állása:
1. Ifj. Tóth, Benik 35-35 pont
3. Vizin 22
4. Spici, Bútor 12-12
6. Herczig 10
7. Ifj. Angyalfi 8
8. Botka D., Matics 6-6
10. Botka K. 5
11. Elek 4
12. Kakuszi 3
13. Tóth 2
14. Borbereki, Hadik 1-1