Hyundai Ioniq 5 N teszt
A Hyundai Ioniq 5 N az első elektromos sportautó, aminek fejlesztésekor nem a minél jobb gyorsulás vagy köridő lebegett a mérnökök szeme előtt, hanem a lehető legnagyobb vezetési élmény biztosítása
A Hyundai Ioniq 5 N az első elektromos sportautó, aminek fejlesztésekor nem a minél jobb gyorsulás vagy köridő lebegett a mérnökök szeme előtt, hanem a lehető legnagyobb vezetési élmény biztosítása
Egy átlagos modellfrissítésnél jóval alaposabb revízión esett át a Toyota utcai raliautója.
Turbó és 101 lóerő egy pehelysúlyú kisautóban: vidám napokat hozott 31 éve a Daihatsu Charade GTti tesztje.
A frissített S3-as motorja 23 lóerőt erősödött, de a futómű és a hajtás is sportosabbá vált.
A 600e kigyúrt változata, az Abarth 600e 240 lóerőt szabadít az első kerekekre egy önzáró differenciálművön keresztül.
A minden idők legjobb hot hatch modelljének tartott új Honda Civic Type R méltó kihívója a jóval olcsóbb, és alig lassabb Hyundai i30 N.
Új műszerfalat, jobb hűtést, erősebb motort, nyolcfokozatú automatikus váltót és merevebb karosszériát kapott a Toyota GR Yaris a modellfrissítésnél.
A Peugeot 205 Rallye szellemiségét idézi meg a 208-as lemezfelnis sportváltozata.
A valaha volt leggyorsabb spanyol autó, a közel 400 lóerős Cupra Formentor VZ5 sokba kerül, de sokat is ad.
A valaha volt legerősebb és leggyorsabb spanyol autó első blikkre egy családi SUV-nak tűnik.