Országjáráson szedik áldozataikat a cseh vitézek – Škoda roadshow beszámoló
Sportos modellekkel haknizik a cseh márka, nekünk először egy 299 lóerős SUV-kupá slusszkulcsa jutott.
Sportos modellekkel haknizik a cseh márka, nekünk először egy 299 lóerős SUV-kupá slusszkulcsa jutott.
Közel 300 lóerővel és feltűnő SUV-kupként érkezett tesztre az Enyaq RS, ám egy Tesla is komoly kihívója lehet.
Minden idők legdrágább és legerősebb Skodája, az Enyaq Coupé RS iV kellemes autó, de sportos vezetési élménnyel nem szolgál.
Az Enyaq néhány téren a Volkswagen-féle donornál is jobban sikerült, de valamit nehéz megszokni benne.
Kipróbáltuk a cseh márka első elekromos SUV-ját, amivel részben visszatértek a farmotoros idők.
Az Enyaq iV-t hét üléssel és belső égésű motorral sem lehet megvenni, viszont a tudása előtt le a kalappal.
Az Enyaq iV nagyjából akkora, mint a Kodiaq, de igényesebb kivitelezésű, viszont hétülésesként nem lehet megvenni, mint ahogy benzines és dízelmotorral sem.
Az Enyaq iV tele van elképesztő megoldásokkal, de csúcsmodellje az eddigi legdrágább Skoda lehet. Úgy néz ki, mint egy német luxusautó.
Hivatalosan is bemutatkozott az új Enyaq iV, amelyet a kezdetektől villanyautónak terveztek.
A cseh autógyártó hivatalos grafikákon mutatta meg az elektromos hajtású Enyaq iV SUV-ot.