A húsvéti nyuszi nemcsak az esztendő második legerőteljesebb rajtját tojta az SPI számára a T4xi formájában, de a cég történetének legnagyobb kasszasikerét is.

A Luc Besson-istálló legkelendőbb portékája, a Taxi-sorozat legújabb darabja 35 975 nézőt hasított négy nap alatt, és ez a franchise korábbi fejezeteihez képest is figyelemreméltó teljesítmény. (Taxi - 27 763, Taxi 2 - 55 255, Taxi 3 - 50 361). A Gerard Krawczyk-rendezés öt nap alatt annyi nézőt (45 566) hajtott az SPI számára, mint az Asterix és a vikingek (7717) teljes mozis pályafutása alatt. Érdekes az is, hogy a Taxi-széria pannon sikere egyedülálló Kelet-Európában: sehol a környezetünkben nem számíthat a film ilyen léptékű népszerűségre.

A Fórum Hungary számára a húsvét már nem volt ilyen felhőtlen. A Robinson család titka gyakorlatilag titokban maradt a hétvégén. A 3-D animáció tragikus vetítési átlag mellett 2743 nézőt szerzett; olyan bukott rajzfilmek eredményeit se érte el, mint a Rém rom (4983), vagy a Hangya Boy (3996).

Azt mondják, politikai thrillert Magyarországon bemutatni kockázatos vállalkozás. A húsvét erre jó ellenpéldával szolgált. Az utolsó jelentés című kémsztori úgy hozott 3592 nézőt ugyancsak a Fórum számára, hogy komolyabb, nézőcsalogató sztár nem is kapott szerepet benne, de jól szerepelt az ugandai diktátort megformáló Forest Whitaker is, aki frissen bezsebelt Oscar-díjával 2235 nézőt csalogatott Az utolsó skót király-ra, másfélszer annyit, mint Philip Seymour Hoffman tavaly a Capote-ra (1595).

2006 legnagyobb spanyol sikere, az Alatriste kapitány Viggo Mortensennel a főszerepben szerény vetítési átlag mellett csupán 714 nézőt kardozott össze, és ezzel alig kapaszkodott meg a 20-as listán.

Boogieman
Odeon