Az enyhén szólva is vegyes fogadtatás ellenére olyan nagy volt az érdeklődés a My Blueberry Nights stábja iránt (pedig Rachel Weisz és Natalie Portman el se jöttek), hogy interjúk helyett "intim beszélgetésre" invitálták a sajtó képviselőit. Az intimitást kényelmes kanapék és a terem közepére beállított franciágy jelképezték, de Jude Law és Norah Jones persze nem a párnák közül válaszolgattak az újságírói kérdésekre, hiába próbált vicceskedve ott helyet foglalni A tehetséges Mr.Ripley sztárja. Norah tüneményes jelenség és láthatóan még meg volt illetődve a játékát övező figyelemtől (és kritikáktól), bevallotta, hogy az esti premier óta még alig tért magához és másodszorra jobban szeretné majd ezer fővel kevesebb ember közt megnézni a filmet. A mindenki fejében felmerült kérdésre, miszerint átnyergel-e a filmvászonra, kitérő választ adott, egyelőre turnéra indul és nem férne be egy forgatás a határidőnaplójába. Zenei karrierjében szinte mindent maga irányít, de jóleső érzésnek találta, hogy végre rábízhatta magát egy rendezőre, bármennyire is meg volt rettenve a feladattól eredetileg.

Forrás: [origo]
Wong Kar-wai, Norah Jones és Jude Law szerdán a cannes-i filmfesztiválon

A már sokkal tapasztaltabb Jude Law rutinválaszokat adogatott a rutinkérdésekre, de lelkesedése teljesen őszintének hatott amikor azt ecsetelte, hogy alig tudja felfogni, hogy egy WONG KAR-WAI FILMBEN szerepelhetett. A rendező elárulta, hogy a Szerelemre hangolva idején kipattant filmötletben Mr.Chow karaktere lett volna a romantikus bártulajdonos, de egyébként képtelenség a közvetlen és dinamikus Law megközelítését összehasonlítani az introvertált Tony Leungéval (aki ezért a szerepért elnyerte a 2000-es cannes-i filmfesztivál legjobb férfi alakításának díját). A filmről megjelent kritikák egyébként többnyire a Szerelemre hangolvá-hoz hasonlították a My Blueberry Nights-t, de Wong szerint sokkal inkább a Chungking expressz-ben keresendők a gyökerei. Némileg meglepő volt az a kijelentése, hogy a művei mind-mind egyetlen hosszú filmnek a fejezetei csupán, és még ő maga sem tudja, hogy merre halad majd tovább a történet. Sokan szeretnék legalább azt tudni, hogy milyen nyelven folytatódik, de a kedélyes hongkongi mester nem zárta ki a lehetőségét semminek. Egy biztos: a velencei filmfesztivál idejére már elkészül 1994-es (egyetlen) harcművészeti filmjének, az Ashes of Time-nak az újravágott verziója, amit a régóta beharangozott kémthriller, a Lady from Shanghai követhet Nicole Kidmannel.