Bár sok amerikai filmforgalmazó úgy tartja, a Super Bowl hétvégéjén nem érdemes piacra dobniuk semmit, mert az emberek úgyis a tévé előtt ülnek, erről a bölcsességről már többször bebizonyosodott, hogy nem igaz: tavaly a Kedves John! szakított nagyot a Super Bowl hétvégéjén, tavalyelőtt az Elrabolva, 2008-ban pedig a Miley Cyrus-koncertfilm tarolt. Idén viszont nem sikerült olyan filmet bemutatni, ami igazán sikeresen elcsábította volna a tévé elől a nézőket.

Forrás: [origo]
Minka Kelly a The Roommate című filmben

Az első helyen nyitó The Roommate című thriller 15,6 millió dolláros bevételével ugyan nincs baj, különösen, mivel a film csak 16 millióba került, de ez a nyitás nagy szakításnak azért távolról sem nevezhető. A pletykafészek című sorozatból a szélesvászonra teleportált Leighton Meesternek mindenesetre jó hír, hogy sikerült megszereznie az első helyet, és ezzel megtenni az első lépést a filmsztárság felé.

A producerként James Cameront felvonultató Sanctum (hazai premier: március 17.) viszont szinte semmilyen pozitívumot nem tud felmutatni (hacsak azt nem számítjuk, hogy ez is elég olcsó volt, 30 millióból készült): a 3D-s film mindössze 9,2 milliót keresett, és a közönség a gyengus C+ osztályzatot ítélte meg neki. Úgy tűnik, Cameron nevének felvillantása önmagában nem elég a sikerhez.

A tízes toplista (zárójelben a hétvégi bevétel és az eddigi összbevétel millió dollárban):

1. The Roommate ($15,6/$15,6)
2. Sanctum ($9,2/$9,2)
3. Csak szexre kellesz ($8,4/$51,8)
4. A király beszéde ($8,3/$84,1)
5. Zöld darázs ($6,1/$87,2)
6. A rítus ($5,6/$23,7)
7. A mestergyilkos (The Mechanic) ($5,4/$20,1)
8. A félszemű ($4,8/$155)
9. A dilemma ($3,4/$45,7)
10. Fekete hattyú ($3,4/$95,9)