Azt a nőt cseréljük ki egy fára

2012.10.16. 15:48

A Filmklub podcast hatodik adásával régi tartozásunkat törlesztettük, amikor a Pénteki plakátok mesterét, Kenczler Márton grafikust hívtuk meg vendégnek. Azt gondoltuk, jó kombináció, ha egy másik reklámos-filmessel párosítjuk, így Baráth "Pikszi" Katalinnal, a Budapest Film forgatókönyvíró pályázatának nyertesével beszélgettünk négyesben. Szuper ötlet volt, mert sikerült egy rendkívül beszédes és közlékeny lányt és egy hallgatag és mogorva fiút összeereszteni. De így is nagyon sok téma szóba került, nem is tudtunk a végére érni.

Fotó: Kenczler Márton
Kenczler Márton és Baráth Katalin

Bunkó focista volt-e Dragan Sztojkovics? Mi volt Kenczler internetes álneve a blogoszféra hőskorában? Mit húzott Kenczler az érettségin? Miért olyan ronda a magyar filmek főcíme? Miért végzett el Pikszi egy forgatókönyvíró-tanfolyamot? Mire lehet kicserélni egy stockfotón egy fiának szurkoló indiai anyát? Miért kell neves filmrendező egy reklámfilmhez? Tényleg annyit kokóznak a reklámosok? Hol tartja Pikszi a rengeteg pénzt, amit nyert? Mi értelmük van a petprojekteknek? És akkor az anarchista méhészekről még nem is beszéltünk! (Ha füleltek, az intró alatt hallhatjátok, ahogy Kenczler megpróbál kihátrálni az adásban való részvételből: "Én meggondoltam magam, inkább csináljunk úgy, mintha nem lennék itt.")

A Filmklub podcast adását megtalálod az iTuneson, meghallgathatod az alábbi lejátszóban, vagy letöltheted MP3-ban. A podcasthoz tartozó RSS csatornát itt találod.