Egy nőket fojtogató nekrofil és a világ legnépszerűbb pornóoldala

Vágólapra másolva!
Adam Sandler ismét egy gagyi vígjátékban égeti magát, de szerencsére érdekes filmekkel is találkozhatunk márciusban a streaming-szolgáltatók kínálatában: A zöld lovag például kitűnően ábrázolja, milyen fantasy-t készítene Tarr Béla, A bostoni fojtogató-ban ismét lecsap a hatvanas évek hírhedt sorozatgyilkosa, de a legnagyobb pornóoldal, a Pornhub visszás történetét is megismerhetjük.
Vágólapra másolva!

Netflix

Luther: A lemenő nap (március 10.)

Az Idris Elba főszereplésével készült, öt évadot megélt Luther című sorozat szép sikereket ért el, így a Netflix megvásárolta a BBC-től a jogokat és egy egész estés filmben folytatják a történetet.

Ebben az öntörvényű nyomozó éppen megszökik a börtönből, ahová egy korábbi ügye miatt csukták le, és megpróbál elkapni egy egész Londont rettegésben tartó sorozatgyilkost, aki egyszer már kicsúszott a kezei közül. A történet állítólag a széria ismerete nélkül is követhető és az előzetes alapján egy unalmasan steril képi világú, de erőszakábrázolásban legalább bátor, akciódús thrillernek tűnik; pirotechnikára azonban valószínűleg nem tellett a költségvetésből, az 1 perc 37 másodpercnél látható gagyi CGI által kreált lángok legalábbis igencsak kiábrándítóak:

Tetőpont: a Pornhub története (március 15.)

A 2007-ben indult Pornhub hosszú évek óta a legnagyobb pornóoldal, sőt, tavaly a tizenharmadik leglátogatottabb honlap volt az egész világon.

A Netflix új dokumentumfilmje hivatalosan azzal a szándékkal született, hogy pornószínészek és -színésznők, valamint egykori munkatársak megszólaltatásával árnyalt képet fessen a portárról, amely sok millió ember hozzáállását és tartalomfogyasztási szokását változtatta meg a szexvideókkal kapcsolatban, de az oldal történetét szerzői jogi problémák mellett

fiatalkorúakat megjelenítő felvételekhez, valamint a szereplők beleegyezése nélkül felkerült tartalmakhoz kapcsolódó jogi ügyek is tarkítják.

Nem kell nagy fantázia ahhoz, hogy az a cél: a Netflix a hazug társadalmi álfelelősségvállalás maszkjában pornózhasson egy kicsit.

A bűvész elefántja (március 17.)

Kate DiCamillo klasszikus mesekönyvében egy árva kisfiú az elveszett húgát keresi egy mágikus elefánt segítségével, miközben három lehetetlennek tűnő kihívást is teljesít. A mások mellett a Shrek, a Csizmás, a kandúr vagy az Elvitte a víz vizuális effektusain dolgozó Wendy Rogers első rendezése, ha látvány tekintetében kicsit talán szegényesebbnek is hat, nem marad el sokkal a Pixar vagy a Disney méregdrága mozijaihoz képest; így akár kellemes meglepetést okozhat a maga kategóriájában.

Lapozzon, cikkünk folytatódik!