A Baross Imre Artistaképző Iskolában és a Fővárosi Nagycirkusz Zéró Gravitáció című előadásán jártunk. Sokan idejétmúlt régiségnek tartják, mások szerint reneszánszát éli. Az állatvédők sóval hintenék fel a helyét, a szakmabeliek szerint ilyen a szeretetteljes állattartás. A cirkusz mindig is a kultúrpolitika mostohagyerekének számított, az utóbbi években mégis nemzeti rangra emelték. A 125 éves Fővárosi Nagycirkuszban néztünk utána a jelenlegi helyzetnek. Artistákkal beszélgetve hamar kirajzolódik a máshonnan is jól ismert kép: a széthúzásokkal terhelt magyar cirkuszélet még a közös célok érdekében is csak ritkán képes összefogni.

Fotó: Polyak Attila - Origo

 

Bujka Bernadett és Balázs Nikolett gyakorlás közben,  tanáruk, Ritter Emőke segít nekikFotó: Polyak Attila - Origo

 

Bujka Bernadett és Balázs Nikolett gyakorlás közben a Baross Imre Artistaképző iskolábanFotó: Polyak Attila - Origo

 

Kircsi Krisztinának segít oktatója, Török FerencFotó: Polyak Attila - Origo

 

Fotó: Polyak Attila - Origo

 

Fotó: Polyak Attila - Origo

 

Joó Naomi "kötéltáncos" pihen gyakorlás utánFotó: Polyak Attila - Origo

 

A Fővárosi Nagycirkusz Zéró Gravitáció című előadását néző kislányFotó: Polyak Attila - Origo

 

Bungeeing Girls egyik tagja készülődikFotó: Polyak Attila - Origo

 

Inner Mongolia Troupe előadásaFotó: Polyak Attila - Origo

 

A Four Pantheras előadásaFotó: Polyak Attila - Origo

 

Fotó: Polyak Attila - Origo

 

Lisa RinneFotó: Polyak Attila - Origo

 

Catwall nevű artista csoportFotó: Polyak Attila - Origo

 

A Fővárosi Nagycirkusz Zéró Gravitáció című előadásának végeFotó: Polyak Attila - Origo