Digitális kutyusok: Egyre népszerűbbek a kisállat-influenszerek

Forrás: AFP/Catherine Lai
1/10
Sasha és Piper (b) egy fehér, bolyhos terrierpár, akik a szingapúri közösségi médiában egyre növekvő számú kisállat-influenszerek közé tartoznakForrás: AFP/Catherine Lai
Forrás: AFP/Roslan Rahman
2/10
Jane Peh, a Woof ügynökség társalapítója, aki háziállatok és különböző márkák összekapcsolására specializálódottForrás: AFP/Roslan Rahman
Forrás: AFP/Roslan Rahman
3/10
A Woof ügynökség kihasználta a cégek egyre növekvő keresletét a kisállat-influenszerek iránt, egy ideje Sashát és Pipert is ők képviselik. "Úgy gondolom, hogy a kisállat-influenszerek előnyben vannak, mert egyszerűen szeretjük a háziállatokat" - fogalmaz Peh, akinek cége mintegy 6000 kisállat közösségi médiaprofilját irányítjaForrás: AFP/Roslan Rahman
Forrás: AFP/Catherine Lai
4/10
A kutyusok tulajdonosa Carrie ErForrás: AFP/Catherine Lai
Forrás: AFP/Catherine Lai
5/10
Carrie Er néhány évvel ezelőtt botlott bele a fotókban rejlő üzleti lehetőségbe, amikor elkezdett jelmezes képeket posztolni SashárólForrás: AFP/Catherine Lai
Forrás: AFP/Catherine Lai
6/10
Er azt mondja, megválogatja, hogy a kutyák milyen termékeket reklámozzanakForrás: AFP/Catherine Lai
Forrás: AFP/Catherine Lai
7/10
Er elutasítja néhány kutyaeledel-márka ajánlatát, amelyekről úgy érzi, hogy nem felelnek meg az elvárásainak - saját háziállatai kézzel készített ételekből álló étrendet fogyasztanakForrás: AFP/Catherine Lai
Forrás: AFP/Catherine Lai
8/10
Jellemzően körülbelül 500 szingapúri dollárt (110.000 Ft) keresnek minden egyes marketingügylettelForrás: AFP/Catherine Lai
Forrás: AFP/Catherine Lai
9/10
A kutyáknak majdnem 24.000 Instagram követője vanForrás: AFP/Catherine Lai
Forrás: AFP/Catherine Lai
10/10
A házi kedvencek internetes népszerűségét a koronavírus-járvány okozta bezártság még jobban elősegítetteForrás: AFP/Catherine Lai