1/15Nem a helykínálat az erőssége (a hátsó ülésről a galériában talál képet), de a modell történetében volt már kisebb csomagtér is ennél a 310 liternél
Nem a helykínálat az erőssége (a hátsó ülésről a galériában talál képet), de a modell történetében volt már kisebb csomagtér is ennél a 310 liternél
1/15Toyota C-HR PHEV menetpróba
Toyota C-HR PHEV menetpróba
1/15Kizárólag fronthajtással kapható az új plug-in hibrid kivitel, a végsebességét 180 km/h-ra korlátozzák. Csak a felirat különbözteti meg öntöltő testvérétől
Kizárólag fronthajtással kapható az új plug-in hibrid kivitel, a végsebességét 180 km/h-ra korlátozzák. Csak a felirat különbözteti meg öntöltő testvérétől
1/15Toyota C-HR PHEV menetpróba
Toyota C-HR PHEV menetpróba
1/15Toyota C-HR PHEV menetpróba
Toyota C-HR PHEV menetpróba
1/15Toyota C-HR PHEV menetpróba
Toyota C-HR PHEV menetpróba
1/15Látványra sportos a hangulat az utastérben, de menet közben a vezetőülésben ebből nem sok jön át. Beállíthatunk olyan területet a navigációban, ahol elektromosan tud haladni
Látványra sportos a hangulat az utastérben, de menet közben a vezetőülésben ebből nem sok jön át. Beállíthatunk olyan területet a navigációban, ahol elektromosan tud haladni
1/15Toyota C-HR PHEV menetpróba
Toyota C-HR PHEV menetpróba
1/15Toyota C-HR PHEV menetpróba
Toyota C-HR PHEV menetpróba
1/15Toyota C-HR PHEV menetpróba
Toyota C-HR PHEV menetpróba
1/15A bal hátsó sárvédőn található a tanksapka, míg a jobbon a töltőnyílás. 13,6 kWh-s kapacitású az akku
A bal hátsó sárvédőn található a tanksapka, míg a jobbon a töltőnyílás. 13,6 kWh-s kapacitású az akku
1/15Merész a formaterv, főleg kétszínű ( a C-oszloptól hátrafelé fekete) fényezéssel. A padló alá került az akkumulátor, a hátsó ülés alatt a 2 darab fedélzeti töltőt találjuk
Merész a formaterv, főleg kétszínű ( a C-oszloptól hátrafelé fekete) fényezéssel. A padló alá került az akkumulátor, a hátsó ülés alatt a 2 darab fedélzeti töltőt találjuk