<P>A Springer és a Deutsche Telekom közös céget alapít</P>

Vágólapra másolva!
Az Axel Springer kiadó és a Deutsche Telekom partnersége nem teljesen újkeletű, a T-Online-on keresztül a tartalomszolgáltatásban is jeleskedő német telekomcég már korábban beszámolt arról, hogy külső tartalompartnerekkel kívánja hosszabb idejű internetezésre bírni előfizetőit. Az új szolgáltatásról egyelőre nem közölt részleteket egyik érintett fél sem, azt azonban elárulták, hogy nem a hírszolgáltatáson lesz a fő hangsúly, és a felhasználóknak fizetniük is kell a tartalom egy részéért.
Vágólapra másolva!

A Bild.de/T-Online néven rövidesen megszülető cégben 37 százalékos részesedése lesz a T-Online-nak - közölték a cégek képviselői szerdán. A közös vállalat által alapított - a népszerű magazin után Bild néven megjelenő - hír- és szórakoztató portál a két fél szerint olyan "ideális konstelláció", amely segítheti az internet tömegmédiává válását, és egyben hozzájárulhat az online eltöltött idő növeléséhez is.

Németországban a 14,2 millió internetelőfizető 59 százaléka kapcsolódik a hálóra a T-Online-on keresztül, a Bild olvasóinak a száma pedig 11 millió körül mozog, ami összességében jó előjel a portál induláskor.

A T-Online a múlt héten jelentette be a ZDF televízióval való együttműködését, az új partnerség azonban nem érinti a korábbi megállapodásokat - hangzott el a közös sajtótájékoztatón.

(Üzleti Negyed)

Korábban:

Stratégiaváltás a T-Online-nál
(2001. március 14.)

Ajánlat:

T-Online