A Bild.de/T-Online néven rövidesen megszülető cégben 37 százalékos részesedése lesz a T-Online-nak - közölték a cégek képviselői szerdán. A közös vállalat által alapított - a népszerű magazin után Bild néven megjelenő - hír- és szórakoztató portál a két fél szerint olyan "ideális konstelláció", amely segítheti az internet tömegmédiává válását, és egyben hozzájárulhat az online eltöltött idő növeléséhez is.
Németországban a 14,2 millió internetelőfizető 59 százaléka kapcsolódik a hálóra a T-Online-on keresztül, a Bild olvasóinak a száma pedig 11 millió körül mozog, ami összességében jó előjel a portál induláskor.
A T-Online a múlt héten jelentette be a ZDF televízióval való együttműködését, az új partnerség azonban nem érinti a korábbi megállapodásokat - hangzott el a közös sajtótájékoztatón.
(Üzleti Negyed)
Korábban: