Akár 40 százalékkal csökkenhet az RTL nyeresége

Vágólapra másolva!
A legnagyobb európai tévétársaság, az RTL pénteken közölte: a csökkenő reklámbevételek miatt éves, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredménye akár 40 százalékkal is mérséklődhet éves összevetésben - adta hírül a Bloomberg hírügynökség. Az RTL az utolsó európai médiacsoport, amelyik csökkentette eredményvárakozását.
Vágólapra másolva!

Az európai reklámpiac szűkülése miatt júliusban 15, szeptemberben pedig 25 százalékos nyereségcsökkenést valószínűsített saját magának az RTL.

A német Bertelsmann konszern által ellenőrzött RTL szerint a német, a francia és a brit reklámpiac az idén 10 százalékkal zsugorodik, és a piac szűkülése 2002 első félévében folytatódik.

(Üzleti Negyed)

Ajánlat:

RTL

Korábban:

Harmadszorra is lefelé módosít a ProSiebenSAT.1
(2001. november 30.)