A Marks and Spencer a fiatalok körében rendkívül népszerű focista segítségével kívánja megcélozni a 18-25 éves korosztályt. A vállalat nemrégiben George Davis divattervezővel reklámozta PerUna márkájú termékeit, szintén a fiatalok megnyerése érdekében.
A társaság a tavalyi év márciusával végződő üzleti évében csupán 481 millió fontos profitot ért el, a megelőző évi 1 milliárd font után, azonban 2001 áprilisától kezdve az eladások ismét növekednek. A londoni értéktőzsde 100-as indexében szereplő Marks and Spencer-részvények értéke tavaly több mint 90 százalékkal emelkedett, és ezzel a legjobban teljesítő brit papír volt az elmúlt évben.
David Beckham egyébként az egyik legnépszerűbb brit reklámhordozó. Nemrégiben egymillió fontos reklámszerződést kötött a Police napszemüvegek népszerűsítésére, ezen kívül a liverpooli (!) központú Rage cég felkérésére szerepel néhány PlayStation- és Game Boy-játékban is.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat: