Az amerikai Zenith Media felmérése szerint 2002-ben a magyarországi reklámköltés 9,7 százalékkal haladja meg reálértékben a tavalyi szintet, ami az inflációval együtt 15-16 százalékos piacbővülést jelenthet - írta a Napi Gazdaság.

Ezzel a növekedési ütemmel Magyarország a negyedik helyen áll a Zenit 25 országot vizsgáló listáján, amelyet Oroszország vezet 21 százalékos reklámköltési bővüléssel. A második helyen az Öbölmenti államok szerepelnek 15,9 százalékos összevont adattal, míg a harmadik helyen Brazília áll 14,2 százalékkal.

A Zenith adatai szerint tavaly 941 millió amerikai dollárt költöttek Magyarországon a hirdetők. A 2001-es folyó áras növekedés 19 százalék volt.

(Üzleti Negyed)

Ajánlat:

Zenith Media

Korábban:

Újra bővül a tengerentúli internetes reklámpiac
(2002. május 22.)

Nem nőtt jelentősen az online reklámpiac 
(2002. február 27.)

Nem hiányzik a könyvtárából?

Solomon, Muriel: Nehéz főnökök, nehéz kollégák