Az infláció kétszeresével emeli hirdetési díjait az RTL

Becslések szerint kétmilliárd forintnál nagyobb adózás utáni nyereséggel, valamint 20 százalékos forgalomnövekedéssel zárta az elmúlt évet az RTL Klub - jelentette be szerdán Dirk Gerkens a televíziós csatorna vezérigazgatója.

Dirk Gerkens kérdésre válaszolva elárulta, hogy idén átlagosan az infláció kétszeresével emelik hirdetési díjaikat. A csatorna elnöke szólt arról, hogy tavaly, a választási kampány idején a politikai hirdetések is megemelték e bevételeiket, az idén pedig az uniós csatlakozással, a népszavazással kapcsolatos hirdetésekre számítanak. Az ismertetett adatok alapján a jutalékok levonása előtt 24,790 milliárd forintnyi bevétele származott a csatornának 2002-ben.

Piaci helyzete miatt az RTL Klub nem szorul hitelfelvételre, s jelenleg tartozásuk is csupán részvényeseik, nem pedig bankok felé áll fenn - mondta Dirk Gerkens, aki Árpa Attiláról, a csatorna hetekkel ezelőtt távozott kreatív igazgatójáról úgy nyilatkozott: szeretnék őt "az RTL holdudvarában tartani".

KAPCSOLÓDÓ CIKK