A tévés reklámpiac mérete 70,123 milliárd forint, míg a rádiósé 7 milliárd forint volt 2007-ben. Ez a tévés piac esetében 7,7 százalékos növekedést, míg a rádiónál 4,9 százalékos csökkenést jelentett egy év alatt. A rádiós számok azonban nem összehasonlíthatóak.

A tévés hirdetéseken belül a legnagyobb szeletet az országos földi sugárzású tévék hasították ki, reklám bevételük 59 milliárd forint volt. Az egyéb tévék 10,1 milliárd forintot értek el tavaly. A tévékben a reklám szpotok 67,1 milliárd forintot hoztak, míg a szponzorációs bevételek 2,9 milliárd forintot tettek ki.

A Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MAME) 2005 óta publikálja az adatokat, amelyeket az Ernst&Young gyűjt és összesít. Mivel azonban az előző években a televíziók tényleges bevételi adatokat nem közöltek, a mostaniak az első hivatalos számok. A tényleges "net-net" - ügynökségi és egyéb kedvezményekkel csökkentett árbevételi adat pedig 2006-ig egyáltalán nem született.

A felmérésben 29 televízió és 4 rádó vett részt. A TV-s piac szinte teljesen lefedett, a rádiók között új tag a Gazdasági Rádió, amely tavaly még nem szolgáltatott adatot, a Magyar Rádió azonban idén úgy döntött, hogy idén nem publikál, így a rádiók által elért bevétel csökkenése nem mutat reális adatokat a tavalyihoz képest.