Óriásit zuhant a Tesco a márkaversenyben

Vágólapra másolva!
A Google lett a legjobb brit márkanév, a tavalyi harmadik hely után - írja a Guardian. A keresőóriás ezzel a Microsoftot taszította a második helyre a "superbrandek" versenyében, amelyet a YouGov mért fel a szigetországban.
Vágólapra másolva!

A Google olyan versenytársakat előzött meg a Microsofton kívül, mint a Mercedes-Benz (3.), a BBC (4.) és a British Airways (5.).

A Google-t 1996-ban alapította Larry Page és Sergey Brin, a Stanford Egyetem két diákja. Időközben ez lett a britek egyik leggyakrabban használt márkaneve, miközben olyan szolgáltatásokat indított el, mint a Google Earth és megszerezték a YouTube videomegosztót is.

A brit keresési piacon a Google részaránya 73 százalékos, megelőzve a a Yahoo-t, amely a 75. lett a márkanevek versenyében.

A Sony a 10. helyen végzett, a BMW (7.), a Bosch (8.) és a Nike (9.) is megelőzte a japán céget.

A Top 100-ból kikerült a Tesco, amely 230 helyet visszaesve, a 300. pozíciót szerezte meg. A konkurens Sainsbury's 194 helyet esett, és a 232. a sorrendben. Visszaesett a McDonald's és a Burger King is a listán.