Vágólapra másolva!
Magasabb kereskedelem technikai és szolgáltatási követelményeknek megfelelő Príma hálózatot alakított ki a CBA Kereskedelmi Kft. üzletenként 4-10 millió forint beruházással - közölte Malasics András, a CBA Kereskedelmi Kft. általános vezérigazgatója.
Vágólapra másolva!

Az arculat kialakításának költségei 3,5 év alatt, a beruházások pedig 7-8 év alatt térülnek meg - válaszolta a vezérigazgató. A meglévő, több mint háromezer egységből jelenleg 43, a cég tulajdonosai által birtokolt üzlet lett "Príma", de az igazgatóság elképzelése szerint 2010-ben már 100-150 ilyen üzlet lesz.

A CBA élelmiszerlánc kisebb üzleteiben a gazdasági válság miatt már 15-20 százalékos forgalomcsökkenést is mértek az elmúlt négy hónapban, a minőségi boltok azonban növelni tudták a bevételt, és éves szinten a múlt évi forgalom megtartására törekszenek.

Tavaly a társaság 4 százalékkal 545 milliárd forintra növelte forgalmát. A lánc várhatóan szeptember-októberben nyitja meg az első diszkontüzleteit mintegy 3000 terméket kínálva, és a tervek szerint 2010 végéig számukat 60-ra növeli.