Összességében 14,3 százalékkal, Kelet-Közép Európában több, mint negyedével növelte forgalmát a Rossmann drogériahálózat.

Az idei első félévben 14,3 százalékkal, 2,2 milliárd euróra nőtt Németország harmadik legnagyobb drogériahálózata, a Magyarországon is jelen levő Rossmann forgalma az egy évvel korábbihoz képest. A cég a hétfői eredményismertetésekor nyereségadatokat nem közölt.
   
A Rossmann németországi bevétele 10,7 százalékkal, 1,6 milliárd euróra emelkedett, az egyéb kelet-európai érdekeltségeknél - így Lengyelországban, Csehországban, Magyarországon és Albániában - 26,8 százalékos volt az átfogó forgalomnövekedés, 533,5 millió euróra. Folyó üzleti éve egészében a cég 4,6 milliárd eurós forgalmat vár.

A válság ellenére rekord forgalmat ért el tavaly a Rossmann: bevétele, első ízben átlépve a 4 milliárd eurót, 4,1 milliárd euróra nőtt. Ezzel forgalma 9,7 százalékkal bővült 2008-hoz képest. Az akkori növekedés elsősorban annak volt tulajdonítható, hogy megvásárolta egyik versenytársát, a Kloppenburg céget, annak üzleteivel együtt.
   
Jelenleg a Rossmann 2296 drogériát üzemeltet, ebből 1535-öt Németországban, 761-et külföldön. Dinamikus terjeszkedésére jellemző, hogy az idén 225 új üzletet tervez nyitni, ebből 120-at hazai piacán, Németországban.