Majdnem 60 százalékkal növelte nyereségét az Electrolux a második negyedévben.

Az eladások gyengélkedése ellenére a költségtakarékossági intézkedéseknek köszönhetően 56,5 százalékkal nőtt az Electrolux profitja a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest. A forgalmat tekintve a világ legnagyobb háztartásigép gyártója 1,03 milliárd korona adózott eredményre tett szert az egy évvel korábbi 658 millió koronával szemben. A bevétel 1 százalékkal 27,3 milliárd koronára csökkent 27,5 milliárdról a valutaárfolyamok változása miatt. Változatlan árfolyamon számolva a bevétel 3 százalékkal emelkedett.
   
A társaság tájékoztatása szerint valamennyi fontosabb piacon tovább javult a helyzet a második negyedévben: az Egyesült Államokban már a harmadik egymást követő negyedévben nőtt a forgalom tizenhárom negyedév csökkenése után. Európa stabilizálódott, Németországban, Franciaországban és Svédországban pozitív tendenciák indultak el, Kelet-Európában is élénkült némiképp a kereslet, Dél-Európában viszont jelentősen visszaesett a piac.