Már a tejet is elviszi az étterembe a vadas cég

Vágólapra másolva!
Az új profil várhatóan 250 millió forinttal fejeli meg az idei 7,7 milliárd forintos értékesítési tervet - közölte a vállalat az MTI érdeklődésére.
Vágólapra másolva!

Országos szárazáru- és tejtermék-kereskedelemmel bővíti profilját az eddig fagyasztott élelmiszereket forgalmazó Matusz-Vad Zrt. - tájékoztatta közleményében a cég szerdán az MTI-t.

A profilbővítés előzményeként a Matusz-Vad együttműködési szerződést kötött a budapesti székhelyű LDS Logisztikai Kft.-vel. Ezzel a vállalat a magyar vendéglátás meghatározó ellátójává vált.

A 100 százalékban magyar tulajdonú vállalkozás a hazai gasztronómiai piacon, továbbá Ausztriában, Szlovákiában és Romániában több ezer vevőt szolgál ki. Az exportértékesítés a teljes árbevétel közel 15 százalékát adja.

Az új termékkörökkel, egyebek között a tejtermékekkel, a felvágottakkal, tésztákkal egyelőre csak a belföldi partnereiknek kínálnak alternatívát a beszerzés optimalizálására. Az új portfolió emellett magában foglalja a konzervek, a vegyi áru széles választékát.

Elsősorban magyar gyártók termékeivel terveznek piacra lépni. Az értékesítésben a hangsúlyt a közétkeztetésre, a szállodaláncokra, valamint a nagyobb konyhákat üzemeltető cégekre helyezik.

Olyan portfolió kialakításán dolgozik a tavaly 7,1 milliárd forintos forgalmat elért vállalkozás, amellyel meg tudnak felelni egy ötcsillagos szálloda elvárásainak, miközben megfelelő minőségű termékkört tudnak biztosítani a közétkeztetésnek is - foglalta össze a közleményben Matusz Balázs, a vállalat elnök-vezérigazgatója.