Csak 5 százalékkal esett vissza éves alapon, a legalább egy éve nyitva lévő üzletek forgalma Kínában a Yum! Brands éttermeiben, ami kevesebb, mint amire az elemzők számítottak.

  • A vártál jobban alakulnak a madárinfluenza botránnyal sújtott Kínában a Yum! Brands eladásai, csak 5 százalékos éves visszaesés látható októberben, míg az elemzők 5,8 százalékos csökkenést vártak.
  • Tekintve, hogy szeptemberben még 7, míg augusztusban 13 százalékos volt a mínusz, ez jelentős javulásként értelmezhető.
  • Kína rendkívül fontos a cég számára, mivel bevételeinek felét itt realizálja a Yum! Brands, nem is csoda, hogy az előző hónapban visszavágta a 2013-as évre vonatkozó kilátásait a cég az elhúzódó visszaesés miatt.
  • Ezzel együtt nem a Taco Bell és KFC tulajdonosa kínlódik a térségben. A McDonald's forgalma 2,8 százalékkal csökkent Ázsiában az előző hónapban, míg a Nike árbevétele 3 százalékkal esett éves alapon.