Kis tőkével jó eredmények

Vágólapra másolva!
Beszélgetés Csoszánszki Nórával, az AnteMed Poliklinika sebészével
Vágólapra másolva!

Van egy orvosi vállalkozás a fővárosban, ahol több társszakma megtalálható egy helyen: bőrgyógyászat, bőrsebészet, nőgyógyászat. Az AnteMed Poliklinika az a hely, ahol nem kell részorvoslástól részorvoslásig szaladni, ha a helyzet több szakember segítségét igényli.

Mit kell tudni erről a speciális csapatról?

Hat éve működő, fokozatosan bővülő vállalkozás vagyunk. Igyekszünk a határterületi problémákat távolabbi küldözgetések nélkül, lehetőleg azonnal megoldani. Recepciósunk eleve úgy szervezi a páciens időpontját, hogy a többszörös konzíliumra lehetőség nyíljon. Célunk, hogy az adott betegséget teljes körűen el tudjuk látni, esetlegesen kiegészítő kezelésekkel együtt. Nem mindenáron végzünk heroikus beavatkozást, enyhébb esetekben elegendő lehet a kozmetikai vagy pedikűrkezelés. A lényeg, hogy mindenki minél előbb adekvát ellátásban részesüljön. Kezeléseink során a hagyományos orvosláson kívül használjuk a technika legújabb vívmányait, például rádiófrekvenciás eszközt, lézert, IPL-műszert, valamint hiperhidrózis-műszert. Hamarosan tovább bővülnek lehetőségeink: kényelmesebb, tágasabb rendelőbe költözünk.

Vannak válságtehnikáik?

Természetesen ilyenkor nekünk is nehéz a helyzetünk, a költségeink emelkednek, ennek ellenére semmiképp nem emelünk árakat. Igyekszünk szolgáltatásainkat igényesen, magas színvonalon tovább gazdagítani. Megőrizzük az értéket, és az a tapasztalatom, hogy korábbi pácienseink nem hagynak el minket. Elégedettek, visszajárnak. Az érdeklődés periodikusan változik. A két utóbbi hónapban elégedettek vagyunk, de a nyár végén és az ősz elején jelentősen lecsökkent a forgalmunk. Ezt a jelenséget csak részben tudjuk elfogadhatóan magyarázni, bár más kollégáktól is hasonló tapasztalatokról hallottunk.

Hogyan egyezteti az orvosi pályát a szervezéssel, marketinggel, menedzseléssel?

Az ember alkalmazkodik a követelményekhez. Egyikünk még korábban üzleti végzettséget szerzett egy angol egyetemen (MBA), azóta is követi a trendeket ezen a téren. Informatikával is ő foglalkozik közülünk.

Hogyan használják az online marketinget?

A honlapjainkra sokszor kaptunk dícsérő visszajelzést. Volt olyan informatikus páciensünk, aki keresőoptimalizálással foglalkozik, és azért jött el hozzánk, mert a bőrgyógyászunk honlapja tetszett neki a legjobban. Természetesen időnként használjuk az Adwordsöt is és más online hirdetési lehetőséget. Most dolgozunk azon, hogy a honlap mobiltelefonról is könnyen használható legyen. A közösségi médiát egyelőre nem használjuk, mert nagyon sok problémát vet fel. A legfontosabb azonban végülis az, hogy az online média azt tükrözze, amit a valóságban is el szeretnénk érni: SZERETNÉNK, ha már valakinek orvosi segítség szükséges, a lehető legrövidebb idő alatt és a legkisebb megpróbáltatások árán jusson ellátáshoz. Legalábbis az általunk képviselt szakterületeken.