A háztartási eszközeiről és kerti szerszámairól ismert finn Fiskars magyarországi éves árbevétele várhatóan meghaladja a 2 milliárd 840 millió forintot a tavalyi 640 millió forintos forgalom után.
Az idei bővülésben kulcsszerepe volt a Mol-csoporttal közösen tavasszal indított kampánynak, amelyben a vásárlók a tankolásaik után kapott hűségpontjaikat Fiskars kerti szerszámokra és Gerber szabadidős termékekre válthatták be.
Az idei forgalomnövekedéshez a cég várakozása szerint hozzájárul majd a Mol novemberben indult és február elejéig tartó téli kampánya is, amelyhez az olajvállalat ismét a Fiskarst választotta partnerül.
A Fiskars tavaly elért 640 millió forintos forgalma 2 százalékkal haladta meg az előző évit. Tavaly a kerti termékek népszerűsége nőtt leginkább, ez a szegmens 2011-ről 2012-re mintegy 15 százalékos növekedést ért el.
A Fiskars 1994. óta van jelen Magyarországon, ekkor még csak egy forgalmazó cég működött, amit a következő évben vásárolt meg az anyavállalat. Eleinte kft. formában működött tovább, majd 1998-ban átalakult fiókteleppé.