Kitört a Tini Nindzsa őrület

2013.12.22. 12:17

Óriási mértékben nőtt meg a kereslet a Tini Nindzsa Teknőc játékfigurák iránt, mióta tavaly a Nickelodeon tavaly újból műsorra tűzte Amerikában, majd később más piacokon is a rajzfilmsorozatot. Ráadásul jövőre film formájában is láthatjuk a mutáns hősöket.

Óriási felfordulást okozott a világ meghatározó játékgyártói körében, hogy a Viacom mesecsatornája, a Nickelodeon tavaly újra műsorra tűzte a Tini Nindzsa Teknőcöket. A Nielsen adatai szerint az előző hónapban részenként átlagosan 1,6 millió gyereket sikerült a televízió képernyője elé vonzani a 2-11 éves korosztályban.

Sokat köszönhet a rajzfilmnek a Tini Nindzsa játékfigurákat gyártó Playmates, ugyanis az USA-ban hatszorosára nőtt a kereslet 2013 első tizenegy havában az előző év azonos időszakához képest. Ebből pedig nem csoda, hogy busás hasznot húzott a hongkongi piacon jegyzett Playmates Toys is. Részvényei az év eleje óta 447 százalékos emelkedést mutathatnak fel, míg a meghatározó amerikai gyártók közül a Mattel „csupán” 24, a Hasbro pedig 46 százalékos növekedést ért el.

Forrás: Bloomberg, Investor.hu

Ráadásul itt még nincs vége a Tini Nindzsa őrületnek, ugyanis jövő nyáron - 1993 után - egy újabb filmmel gazdagodik Leonardo, Michelangelo, Donatello és Raphaello története. A Tini Nindzsa Teknőcök egyébként először 1984-ben jelentek meg képregény formában, majd három évet kellett rá várni, hogy az első rajzfilmsorozat is a képernyőre kerüljön.

Emlékeztek?