Közel hárommilliárd forint értékben írt ki közbeszerzést 18 hónapos időtartamra a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) – írja a Kreatív online oldala.
Ötféle kommunikációs tevékenységre írták ki a nyílt közbeszerzést. A tender első része nyomdai, grafikai tervezésre, DTP- és egyéb produkciós feladatok ellátására; a második rész átfogó kreatív- és PR-koncepció kidolgozására, kreatív-, PR- és online kampányok tervezésére, lebonyolítására, kreatívanyagok gyártására; a harmadik médiás feladatokra (foglalás, vásárlás, tervezés); míg a negyedik és ötödik rész kvalitatív és kvantitatív közvélemény-kutatási feladatok ellátására vonatkozik. A pályázók egyesével vagy több feladatrészre együttesen is pályázhatnak.
A szilveszter napján feladott közbeszerzés teljes becsült összértéke nettó 2,9 milliárd forint, amely a következőképp oszlik el: az első rész értéke nettó 400 millió, a második részé 800 millió, a harmadiké 1,5 milliárd, a negyedik és ötödik részé 100-100 millió forint.
Az egyes részekre csak olyan pályázó jelentkezhet, akinek az elmúlt három üzleti évből származó forgalma elérte a közbeszerzés adott részre vonatkozó becsült értékét.
Az NFÜ január 1-jével jogutódlással megszűnt – emlékeztet a lap.