Mit tud adni idén a marketing a kkv-knak?

2014.01.17. 12:42

Melyiket tartsunk meg, és mit hagyjunk gyorsan magunk mögött a jól bevált marketingeszközök közül? Miért működik másképp a marketing az eladói, mint a fogyasztói társadalomban? Mennyire van szüksége egy kisvállalkozásnak menő grafikai megoldásokra? Hogyan változott meg az üzleti bizalom? Mi a hangsúlyos egy kkv számára a brandingben?

Buli a marketing! Főleg ha tudjuk, mire van szükségünkForrás: Flickr.com - Americanvirus

Ilyesmiről, és ehhez hasonló, témába vágó változásokról esik majd szó a Magyar Marketing Fesztiválon. Az idén először, hagyományteremtő céllal megrendezett konferencia célja, hogy a várható marketingtrendek bemutatásával a marketing- és kommunikációs szakemberek megnyissák az üzleti évet. A rendezvényen 15 előadó – az adott szakterület jeles vagy éppen piacvezető képviselője – beszél az idei évre javasolt marketingeszközökről, -módszerekről, -megoldásokról.

 „Felmérésünk szerint a marketingtrendekről való tájékoztatás az egyik leginkább keresett szakmai téma a kis- és középvállalkozások döntéshozói között. Mivel az ilyen jellegű tájékoztatásra ez idáig még nem volt összefogott szakmai rendezvény, úgy gondoltuk, nemcsak ezt a piaci igényt elégítjük ki, hanem hagyományt is teremtünk” – mondta el Miklovicz Norbert, a konferenciát szervező Marketing112 kkv-marketing-szakértője.

Az első Magyar Marketing Fesztivált 2014. január 30-án rendezik meg a Lurdy Konferencia-központban, ahol kiosztják a Magyar Marketing Fesztivál Díjat is egyéni és társasági kategóriában. Ezt a díjat annak a szakmai szakértőnek vagy döntéshozónak, illetve társaságnak ítélik oda, akik előző évi munkásságukkal sokat tettek a kkv-marketing-szakma fejlődéséért, megítéléséért, és hatással voltak a kkv-piac fejlődésére is. A díjat minden évben 12 fő, újraválasztott kkv-szakújságíró, -szakblogger szavazza meg.

Itt olvashattok többet az eseményről, aki pedig emailben érdeklődne, írjon Miklovicz Norbertnek: norbert@marketing112.hu.