Két ütemben, új, nemzetközileg validált mérőeszközzel vizsgálta az Ipsos az online apróhirdetési oldalak piacát, adják hírül közleményben. A metodika a hagyományos átkattintás-alapú mérés mellett a hirdetők tapasztalataira fókuszált.

Az Apródról valamivel jobb véleménnyel vannak a felhasználók, mint a Jófogásról, ám az utóbbin meghirdetett termékeket hamarabb el lehet adni. A Jófogáson hatékonyabban cserélnek gazdát a cikkek, az Apródot több eladó keresi fel. Az Apródon kicsit többen kínálnak egyszerre több cikket, és kevesebben töltik fel más oldalakra is az eladni kívánt tárgyaikat.

A Jófogáson gyorsabban felveszik a kapcsolatot az érdeklődők az eladókkal, mint az Apródon (62, illetve 51 százalék), és gyorsabban is ütik nyélbe az eladást. Háromnapos intervallumban a Jófogás az összes értékesített cikk 41 százalékának eladását biztosította, az Apród ugyanenniy idő alatt 32 százalékot ért el. Az egy héten belüli eladásokat tekintve még nagyobb a különbség a két weboldal között: az összes meghirdetett termék közül a Jófogás 71  százalékot, míg az Apród 54 százalékot értékesített.