A posta több mint 1,5 milliárdot költ reklámra

plakátháború, állami cégek reklámjai, plakát, a magyar posta óriásplakátja
Vágólapra másolva!
Az Initiative Média Kft. nyerte meg a Magyar Posta Zrt. beszerzési igazgatóságának 1 milliárd 690 millió forintos keretösszegű médiaügynökség-kiválasztási tenderét, az eredmény a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Vágólapra másolva!

A kiírás 2014-re és 2015-re szólt, a tárgyalásos közbeszerzésre két ajánlat érkezett, de a másik ajánlattevő nevét nem közölte a kiíró. A tendert lezáró döntés tavaly december 18-án született.

Reklámra költenek

A feladat: médiatervezés, médiafoglalás- és vásárlás, különös tekintettel hirdetések megjelentetésére, illetve kampányok szervezésére. A hirdetéseket a nyomtatott, az elektronikus és online médiában, valamint a kültéri hirdetési felületeken kell megjeleníteni. A célország Magyarország, de esetlegesen az Európai Unió tagországai, valamint Oroszország és Ukrajna is szóba jöhet.

A céginformáció adatai szerint a nyertes cég jegyzett tőkéje 3 millió forint, a tulajdonosa a hamburgi székhelyű Lintas GmbH. A nettó árbevétele 2012-ben 3 milliárd 25 millió, 2013-ban 4 milliárd 284 millió forint volt, mérleg szerinti eredménye 78 millió, illetve 199 millió forintot tett ki.