A videók hosszát három percben maximálta a verseny. Minden olyan Magyarországon működő vállalat pályázhatott, amely legalább 2 éve működik Magyarországon, és legalább 30 főt alkalmaz teljes munkaidőben. A legfontosabb szempont az volt, hogy a néző képet kapjon arról, hogy milyen az adott cégnél dolgozni, hogy a benyomásai alapján el tudja dönteni, választaná-e munkahelyéül az adott vállalatot. A pályázóknak pedig szemmel láthatólag fontos volt, hogy a portástól a középvezetőkön át egészen az igazgatóig mindenki szóhoz jusson a forgatás során.
A szakmai zsűrit idén a 18 beérkezett pályamű közül az Arkon Zrt kreatív csapatmunkája, a Tchibo Budapest Kft. csapatszelleme, és a Szerencsejáték Zrt. sokszínűsége és társadalmi felelősségvállalása győzte meg a leginkább. Ebben az évben a közönség is szavazhatott. A Jobline.hu-n 13 ezer ember voksolt. A Hell Energy Magyarország kisfilmjét találták a legmegkapóbbnak, a második helyezett a Market Zrt, míg a harmadik a Tchibo lett.
Uzsák Éva, az Aon Hewitt üzletfejlesztési vezetője szerint világszerte trend, hogy egyre nagyobb teret kapjon a digitális média, és ezek a felületek csak segíthetnek a vállalatoknak abban, hogyan kommunikáljanak, hogyan javítsák a toborzási gyakorlataikat. Minden vállalatot munkáltatóként ismerünk meg a videókból, amelyek a kollégák bevonásával, aktív közreműködésével, sokszor kifejezetten az ötleteik alapján születtek.