Drágábban épülhet az új csomópont Törökbálintnál

autópálya autópályadíj felüljáró FOTÓ ÁLTALÁNOS KÖZLEKEDÉSI LÉTESÍTMÉNY M5-ös autópálya autópálya autópályadíj felüljáró FOTÓ ÁLTALÁNOS KÖZLEKEDÉSI LÉTESÍTMÉNY M5-ös autópálya Röszke, 2015. január 8.
Egy személyautó halad el az M5-ös autópálya útdíjkötele
Röszke, 2015. január 8. Egy személyautó halad el az M5-ös autópálya útdíjköteles, a röszkei határátkelőhelyhez közeli szakaszán egy ellenőrző gépkocsi mellett 2015. január 8-án. MTI Fotó: Kelemen Zoltán Gergely
Vágólapra másolva!
Az eredetileg tervezettnél több mint 120 millió forinttal drágábban a francia hátterű Colas Hungária Zrt. építheti az új törökbálinti csomópontot, derült ki a Közbeszerzési Értesítőből.
Vágólapra másolva!

A Colas nyerte azt a közbeszerzési eljárást, amelyet a Törökbálintnál található M0-M7-es csomópont átépítésére írtak ki. A szerződés eredetileg becsült összege 1,25 milliárd forint volt, ezzel szemben a francia cég több mint 120 millió forinttal drágábban, 1,375 milliárd forintért építheti az új csomópontot.

Törökbálint tehermentesítése a cél

Az érdiek reggel Budapest felé, a nagy forgalom miatt nehezen tudnak felhajtani az M7-es autópályára, míg délután az ellenkező irányból hasonló a helyzet, emiatt sok érdi Törökbálinton át halad az autópályára, írja az MTI.

A Colas mellett pályázott még a szakmában csak ellen-Közgépnek nevezett Duna Aszfalt és az EuroAszfalt is.